Nieuwe mediacampagne van Crystal Clear


Stills uit de nieuwe campagne van Crystal Clear

Campagne - Crystal Clear, een frisdrankmerk van Vrumona,  heeft een nieuwe campagne. Een eerste uitwerking van de nieuwe positionering en het resultaat van de kersverse samenwerking met bureau Being There dat eerder dit jaar de pitch won.

Bij de nieuwe campagne draait om het verfrissende effect van een Crystal Clear en heeft als thema: Alles is weer Crystal Clear. In de communicatie wordt gespeeld met het idee dat je aan lichaamshouding kunt zien dat het hoofd er weer helemaal bij is. De campagne komt voort uit het inzicht dat iedereen alsmaar ‘aan’ staat en het juist op die momenten van dagelijkse drukte terwijl het juist belangrijk is om op die momenten even stil te staan, zodat je weer met een heldere blik vooruit kan. “Binnen het frisse alcoholvrije dranken zie je steeds meer ‘blurring’ tussen segmenten en merken. Dat maakt het extra belangrijk om je op merkniveau te onderscheiden,” aldus Stephan van Ee, Marketing Director bij Vrumona.

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Pepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola

Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.

Lees bericht


Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht

Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht

Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid