Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails


Vrumona speelt in op de vraag naar minder alcoholhoudende dranken en introduceert Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Trends laten zien dat de alcoholconsumptie onder consumenten daalt en blijft dalen. Gezondheid is een belangrijke reden voor mensen om minder alcohol te drinken. Dit zorgt er voor dat meer consumenten op zoek zijn naar alcoholvrije alternatieven.

Breder publiek

Vrumona heeft met Royal Club de ambitie om het volwassen fris-segment verder te laten groeien door nieuwe smaaktrends voor een breder publiek toegankelijk te maken met innovaties zoals Ginger Beer 0% suiker en Rose Lemonade 0% suiker. De drie nieuwe varianten suikervrije mocktails spelen passen in die missie. Laura Beenders, Brand Development Manager voor Royal Club: “Alcohol drinken wordt steeds minder populair en dat zien we terug in de markt. Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier, als sterke dranken, maar het aanbod in frisdrank was tot nu toe nog vrij beperkt. Met Royal Club Mocktails brengen we deze trend naar de massa en omdat de gehele range suikervrij is, wordt het voor de shopper eenvoudiger om te kiezen voor een gezondere frisdrank met de smaak van traditionele cocktails, maar dan alcoholvrij.”

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Evelin Magnin nieuwe Marketing Director Vrumona

Benoeming - Evelien Magnin start per 1 september 2024 als nieuwe Marketing Director bij Vrumona.  Naast de dagelijkse leiding over alle marketing & merk communicatie activiteiten, geeft zij invulling aan de strategische positionering van het merken portfolio en de groeiambities van Vrumona. Evelien maakt deel ui van het Management Team onder leiding van Ilco Kwast.

Lees bericht

Amavine neemt online retailer Alcoholfreedrinks over

Overname - Amavine, leverancier van alcoholvrije dranken, neemt online retailer Alcoholfreedrinks.nl over. Met deze overname zet Amavine een belangrijke stap in haar missie om de beste alcoholvrije dranken breder beschikbaar te maken bij consumenten, horeca en retail.

Lees bericht

Bierconsumptie horeca daalt eerste zes maanden met 1,9%

Analyse – Over de eerste zes maanden van dit jaar is de bierverkoop in ons land met iets meer dan 5 procent gedaald. Een daling van 1,9% deed zich voor bij de horeca. Bij de supermarkten was de daling met 6,6% nog groter. Opvallend was ook de forse daling in alcoholvrije bieren.

Lees bericht



Unilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen

Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid