Sourcy Vitaminewaters volledig suikervrij


Introductie – Vrumona herlanceert het totale Sourcy vitaminewaters-assortiment in een volledig suikervrije range. De koolzuurvrije drank met toegevoegde vitaminen is hiermee het enige vitaminewater in de Nederlandse markt zonder toegevoegde suiker.

Sourcy bouwt hiermee verder aan verbeteren en gezonder maken van het assortiment. Daarnaast krijgen de vitaminewaters een nieuw design en wordt er een nieuwe smaakvariant geïntroduceerd: Passievrucht Kumquat.

De herlancering van Sourcy Vitaminwater past in de missie van Vrumona - waarvan Sourcy onderdeel is - om de frisdrankcategorie onder de noemer ‘Goed en Gezond Drinken voor Iedereen’ - gezonder te maken. Met het oog op de groeiende consumentenbehoefte aan verantwoorde producten en de bewustwording over suiker gaan alle smaken van Sourcy Vitaminwater over naar 0 procent suiker.

Het verwijderen van suiker is technisch niet altijd eenvoudig omdat niet alleen de smaak verandert, maar ook het mondgevoel. Van belang is dat de consument de frisdrank wel lekker blijft vinden. Uit een consumententest blijkt dat nu te zijn gelukt.

Susan Houben, Marketing Director van Vrumona: “Vrumona was in Nederland de eerste frisdrankproducent die laagcalorische frisdranken op de markt bracht. Zo introduceerden wij al in 1957 Rivella en later kwamen hier vele andere merken bij, zoals Crystal Clear en Sourcy mineraalwater. Inmiddels is er van elke frisdrank in ons portfolio een laagcalorische variant. Met de herlancering van Sourcy Vitaminwater zetten we nu een nieuwe stap in het realiseren van onze missie”.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Pepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola

Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.

Lees bericht


Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht

Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht

Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid