Vrumona introduceert Ranja Fruitmix voor kinderen


Introductie – Het meerderheidsbelang dat Vrumona in maart heeft genomen in Ranja, heeft de eerste vrucht afgeworpen binnen out-of-home. Deze maand introduceert het frisdrankbedrijf uit Bunnik een nieuw drankje voor kinderen: Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos. De fruitmix is bestemd voor de horeca en zit in eet 20 cl glazen flesje. Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos speelt in op de steeds groter wordende vraag naar smaakvolle en verantwoorde producten binnen de horeca. Vooral voor kinderen is er momenteel weinig beschikbaar, aldus Vrumona in een toelichting. Alternatieven zoals Chocomel Original, Fristi Rood Fruit of appelsap bevatten, volgens het bedrijf, relatief veel suiker en calorieën. Terwijl de Ranja Fruitmix 40% minder suiker bevat dan deze producten. De Ranja Fruitmix is een koolzuurvrije drank op basis van water en natuurlijk vruchtensap en bevat geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Naast de Ranja Fruitmix heeft Vrumona ook vruchtenlimonadesiropen in fles voor het retailsegment geïntroduceerd. Bron: @FoodClicks Introductie – Het meerderheidsbelang dat Vrumona in maart heeft genomen in Ranja, heeft de eerste vrucht afgeworpen binnen out-of-home. Deze maand introduceert het frisdrankbedrijf uit Bunnik een nieuw drankje voor kinderen: Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos. De fruitmix is bestemd voor de horeca en zit in eet 20 cl glazen flesje. Ranja Fruitmix Aardbei & Framboos speelt in op de steeds groter wordende vraag naar smaakvolle en verantwoorde producten binnen de horeca. Vooral voor kinderen is er momenteel weinig beschikbaar, aldus Vrumona in een toelichting. Alternatieven zoals Chocomel Original, Fristi Rood Fruit of appelsap bevatten, volgens het bedrijf, relatief veel suiker en calorieën. Terwijl de Ranja Fruitmix 40% minder suiker bevat dan deze producten. De Ranja Fruitmix is een koolzuurvrije drank op basis van water en natuurlijk vruchtensap en bevat geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Naast de Ranja Fruitmix heeft Vrumona ook vruchtenlimonadesiropen in fles voor het retailsegment geïntroduceerd. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Pepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola

Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.

Lees bericht


Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht

Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht

Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid