Arla Foods gaat partnership aan met Pura Go onbemande mini-markets


Arla Foods gaat partnership aan met Pura Go onbemande mini-markets

Samenwerking – Starbucks Chilled coffee is vanaf oktober verkrijgbaar bij de onbemande mini-markets van PURA GO. Beide bedrijven zijn daarvoor een samenwerking aan gegaan.

Arla Foods, producent van de Starbucks ijskoffie is enthousiast op de samenwerking met het onbemande cateringconcept PURA GO. Maar bovenal is Arla Foods positief verrast over de snelheid waarmee de samenwerking tot stand is gekomen. Jessica Piarelal, Key Accountmanager Convenience en On-the-Go bij Arla Foods: “Prachtig om te zien hoe snel dingen kunnen gaan als er een match is.” Voor PURA GO betekent de samenwerking met Starbucks ijskoffie dat er iets anders kan worden aangeboden dan een standaard kopje koffie. De diverse Starbucks ijskoffie smaken worden aangeboden vanuit een eigen, herkenbare Starbucks koelmeubel. Dat is dus ijskoud genieten on-the-go of voor directe consumptie.

Bron: @FoodClicks

Presentatiemeubel Starbucks ijskoffie in de onbemande PURA GO-locatie

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PURA behaalt Bronzen Ecovadis Medaille in duurzaamheid

Erkenning - PURA heeft onlangs de bronzen medaille behaald in de duurzaamheidsprestatiemonitor van Ecovadis. Dit resultaat plaatst het bedrijf  in de top 35% van de tienduizenden bedrijven wereldwijd die door Ecovadis zijn beoordeeld. De erkenning zorgt er voor dat PURA zich positioneert PURA als een van de meest duurzame cateraars van Nederland.

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht


Starbucks opent honderdste locatie in Nederland

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid