Flitsbezorger Gorillas komt met private label merken


Gorillas komt met huismerken in de belangrijkste productcategorieën

Thuisbezorging  - Flitsbezorger Gorillas kondigt vandaag de lancering aan van vier eigen private label merken: "Gorillas Daily", "Gorillas Premium", "Hot Damn Coffee" en "Start-up Beer". Het gaat om ongeveer 50 producten in 11 van de meest gevraagde categorieën.

Vooralsnog worden de huismerken geïntroduceerd in de belangrijkste Europese markten voor de bezorgdienst, namelijk Duitsland, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De vier merken zijn ontwikkeld op basis van klantinzichten. Gorillas wil in de belangrijkste productgroepen eigen hoogwaardige producten aan bieden tegen een eerlijke prijs, zo laat het bezorgbedrijf weten. De eerste producten zijn vanaf 9 juni beschikbaar in de Gorillas app. In de loop van de zomer worden extra producten aan het assortiment toegevoegd."Vanaf dag één wilden we onze eigen producten ontwikkelen, met unieke smaken en creatieve verpakkingen, om perfect aan te sluiten bij de behoeften en smaken van onze klanten,” laat Kağan Sümer, oprichter & CEO van Gorillas weten. “Onze nieuwe huismerken zijn ook een belangrijk onderdeel van onze winstgevendheidstrategie en zullen ons in staat stellen nieuwe inkomstenstromen te ontwikkelen in onze kernmarkten. Bovendien versterkt het onze inzet voor duurzaamheid, aangezien we ons richten op milieuvriendelijke oplossingen voor productie en verpakking. ", aldus de topvrouw.

Gorillas komt met vier private labelmerken die elk een andere focus hebben:

- Gorillas Daily voor heerlijke alledaagse benodigdheden zoals spreads, vleeswaren en kaas.

- Gorillas Premium voor een selectie van top-end producten, zoals verse pasta en zoete en hartige snacks.

- Hot Damn Coffee voor een premium koffie-ervaring, inclusief bonen, koffiedik, thuis te recyclen pods en havermelk.

 - Start-up Beer, twee ambachtelijke bieren, een Beierse Helles en een Pale Ale.

Leveranciers moeten duurzaam werken. De gebruikte verpakkingsmaterialen moeten daarom minimaal zijn, maar ook recyclebaar. Ook moeten de huismerkleveranciers aantoonbaar werk maken van het verminderen van de CO2-uitstoot.

Bron: Gorillas/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Getir en merk Gorillas vertrekken uit Nederland

Bezorging - Getir heeft aangekondigd dat zij als bezorgbedrijf het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en de Verenigde Staten gaat verlaten. Met het vertrek van Getir zal ook haar merk Gorillas uit Europa verdwijnen. FreshDirect, de dochteronderneming van Getir in de Verenigde Staten, blijft haar werkzaamheden voortzetten.

Lees bericht


Hajé komt met eigen huismerk koffiebonen voor thuis

Restaurants – Hajé Hotels & Restaurants komt met een eigen merk koffiebonen voor consumenten. Het gaat om de koffiebonnen van de koffie die ook in de restaurants wordt geschonken. Het private label werd vrijdag door operationeel directeur Michiel van Wolferen-van Dijk van Hajé gelanceerd bij Hajé Restaurant Nieuwegein.

Lees bericht




Getir start met verkoop van G’woon private label

Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdienst Getir breidt haar bestaande assortiment uit met circa 90 private labelproducten van G’woon. Het gaat om afbakbrood, ontbijtproducten, dranken, pasta, rijst, olijfolie, koekjes, snacks, schoonmaakmiddelen, wc-papier en dierenvoeding. De producten worden vanaf dinsdag ook aangeboden in de Gorillas-app.

Lees bericht

Getir en Uber Eats lanceren nieuwe partnership in Nederland

Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdiensten Getir en Uber Eats hebben een nieuwe samenwerking aangekondigd waarmee klanten in Amsterdam, Amstelveen, Arnhem, Den Haag, Haarlem, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht de Uber Eats-app kunnen gebruiken om te bestellen uit het aanbod van Getir. Partijen hebben dat dinsdag bekendgemaakt.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid