Holland Food Service en ICS Groep starten C4U ‘om klant te ontzorgen’


Zorg - Holland Food Service (HFS) en ICS Groep zijn gestart met C4U, de tak voor integrated facility services. Doel van de samenwerking is de klant actief in de zorgsector te ontzorgen, faciliteren en verrassen. “Ieder bedrijf blijft doen waar ze goed in zijn, ICS in schoonmaak en HFS op het gebied van eten, drinken en gastvrijheid”, licht Bart van der Sluijs, algemeen directeur ICS het initiatief toe. “Hier tellen we andere partners in onder andere groenvoorziening, ongediertebestrijding, beveiliging en afvalverwerking bij op met als resultaat het volledig ontzorgen van de klant. C4U is hierin de facilitaire regisseur.” C4U biedt volgens de initiatiefnemers vier kernwaarden op facilitair gebied: Care for quality food, Care for quality service, Care for client satisfaction en Care for your budget. “Door lean te werken, te sturen op eigenaarschap en gastheerschap draagt C4U zorg voor de juiste balans in kwaliteit, beleving en betaalbaarheid”, aldus Jeroen Kamerbeek van HFS. “We zijn echte ondernemers, slagvaardig en innoverend. We denken out of the box en komen zo tot schaalvoordelen, keten- en procesoptimalisatie.” Care C4U richt zich in het beginsel op zorginstellingen met als kerntaak care. “Dit doen we omdat elke zorginstelling wordt geconfronteerd met enerzijds de focus op kwalitatieve zorg voor de cliënten en anderzijds om de uitgaven van facility services te verkleinen”, aldus Van der Sluijs. “C4U speelt hierop in. De zorginstelling kan zich richten op het leveren van zorg, de rest nemen wij uit handen. Onze belofte is cliënten een 5-sterren ervaring te bieden in een vertrouwde en veilige omgeving met een hoge mate van service en flexibiliteit.” Bron: @FoodClicks Zorg - Holland Food Service (HFS) en ICS Groep zijn gestart met C4U, de tak voor integrated facility services. Doel van de samenwerking is de klant actief in de zorgsector te ontzorgen, faciliteren en verrassen. “Ieder bedrijf blijft doen waar ze goed in zijn, ICS in schoonmaak en HFS op het gebied van eten, drinken en gastvrijheid”, licht Bart van der Sluijs, algemeen directeur ICS het initiatief toe. “Hier tellen we andere partners in onder andere groenvoorziening, ongediertebestrijding, beveiliging en afvalverwerking bij op met als resultaat het volledig ontzorgen van de klant. C4U is hierin de facilitaire regisseur.” C4U biedt volgens de initiatiefnemers vier kernwaarden op facilitair gebied: Care for quality food, Care for quality service, Care for client satisfaction en Care for your budget. “Door lean te werken, te sturen op eigenaarschap en gastheerschap draagt C4U zorg voor de juiste balans in kwaliteit, beleving en betaalbaarheid”, aldus Jeroen Kamerbeek van HFS. “We zijn echte ondernemers, slagvaardig en innoverend. We denken out of the box en komen zo tot schaalvoordelen, keten- en procesoptimalisatie.” Care C4U richt zich in het beginsel op zorginstellingen met als kerntaak care. “Dit doen we omdat elke zorginstelling wordt geconfronteerd met enerzijds de focus op kwalitatieve zorg voor de cliënten en anderzijds om de uitgaven van facility services te verkleinen”, aldus Van der Sluijs. “C4U speelt hierop in. De zorginstelling kan zich richten op het leveren van zorg, de rest nemen wij uit handen. Onze belofte is cliënten een 5-sterren ervaring te bieden in een vertrouwde en veilige omgeving met een hoge mate van service en flexibiliteit.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid