Inschrijving voor de Foodservice Marketing Award 2017 van start


Awards - De inschrijving voor de Foodservice Marketing Award 2017 is gestart. Het wordt dit jaar de vijfde keer dat de prijs voor de beste marketingcase wordt uitgereikt. De prijs, een initiatief van FoodserviceXs, bestaat uit twee categorieën: ‘Activatie’ en ‘Innovatie’. Elk lid van FoodserviceXs kan zich vanaf woensdag 28 juni opgeven voor de award van 2017. Bij de voorinschrijving kan worden aangegeven of men meedoet en wie de contactpersoon is. Na inschrijving ontvangt men alle informatie voor deelname. En, zo laat FoodserviceXs weten, hoe eerder je inschrijft, des te meer tijd is er voor de uitwerking van de ingezonden case. Cases kunnen tot 1 oktober worden ingeleverd, maar aanmelden voor deelname kan tot 1 september. Naast de eeuwige roem, gaan de genomineerden voor de Foodservice Marketing Award 2017 naar huis met een filmpje gemaakt over het initiatief, feedback vanuit een professionele jury, exposure op de eindejaarsbijeenkomst van FoodserviceXs en Foodservice Network waar meer dan 300 beslissers uit de foodservicebranche aanwezig zijn en maakt men kans op de titel Foodservice Marketing Award 2017. Marketinginitiatieven De prestigieuze award onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en leden van de adviesraad van FoodserviceXs, aangevuld met uitgever Steffen van Beek van @FoodClicks. De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 vindt dit jaar plaats op 14 december in het Rotterdamse Ahoy. Winnaars 2016 Carista en Lattiz waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016. Douwe Egberts won met Carista de prijs op het aspect ‘Activatie’, terwijl FrieslandCampina met Lattiz de onderscheiding in de wacht sleepte op het onderdeel ‘Innovatie’. In beide categorieën waren er ook twee ‘runners-up’. Deze gingen naar het Kwalitaria Burger concept van formulehuis FFC en naar Sure van Sealed Air. Bron: @FoodClicks Awards - De inschrijving voor de Foodservice Marketing Award 2017 is gestart. Het wordt dit jaar de vijfde keer dat de prijs voor de beste marketingcase wordt uitgereikt. De prijs, een initiatief van FoodserviceXs, bestaat uit twee categorieën: ‘Activatie’ en ‘Innovatie’. Elk lid van FoodserviceXs kan zich vanaf woensdag 28 juni opgeven voor de award van 2017. Bij de voorinschrijving kan worden aangegeven of men meedoet en wie de contactpersoon is. Na inschrijving ontvangt men alle informatie voor deelname. En, zo laat FoodserviceXs weten, hoe eerder je inschrijft, des te meer tijd is er voor de uitwerking van de ingezonden case. Cases kunnen tot 1 oktober worden ingeleverd, maar aanmelden voor deelname kan tot 1 september. Naast de eeuwige roem, gaan de genomineerden voor de Foodservice Marketing Award 2017 naar huis met een filmpje gemaakt over het initiatief, feedback vanuit een professionele jury, exposure op de eindejaarsbijeenkomst van FoodserviceXs en Foodservice Network waar meer dan 300 beslissers uit de foodservicebranche aanwezig zijn en maakt men kans op de titel Foodservice Marketing Award 2017. Marketinginitiatieven De prestigieuze award onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en leden van de adviesraad van FoodserviceXs, aangevuld met uitgever Steffen van Beek van @FoodClicks. De inzendingen worden beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 vindt dit jaar plaats op 14 december in het Rotterdamse Ahoy. Winnaars 2016 Carista en Lattiz waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016. Douwe Egberts won met Carista de prijs op het aspect ‘Activatie’, terwijl FrieslandCampina met Lattiz de onderscheiding in de wacht sleepte op het onderdeel ‘Innovatie’. In beide categorieën waren er ook twee ‘runners-up’. Deze gingen naar het Kwalitaria Burger concept van formulehuis FFC en naar Sure van Sealed Air. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid