Koffie eerste La Place-product verkrijgbaar bij Jumbo
Supermarkt - Liefhebbers van La Place koffie kunnen voortaan terecht bij de Jumbo-supermarkten. De koffiebonen van La Place - die enige tijd niet verkrijgbaar waren - liggen vanaf maandag als eerste La Place-product in de schappen. Later dit jaar worden nog meer La Place producten aan het Jumbo assortiment toegevoegd. De koffiebonen zijn verkrijgbaar in drie verschillende varianten: Originale, Italian Espresso en Italian Cappuccino. De Originale en Italian Espresso zijn bij alle winkels verkrijgbaar. De Cappuccino variant is bij een groot deel van de Jumbo winkels te vinden. Klanten kunnen de koffiebonen ook online bestellen. Jumbo maakte direct na de overname van La Place al melding dat het producten van La Place wilde opnemen in het assortiment van de supermarkten. Koffie is nu het eerste product dat op de schappen verschijnt. Bron: @FoodClicks Supermarkt - Liefhebbers van La Place koffie kunnen voortaan terecht bij de Jumbo-supermarkten. De koffiebonen van La Place - die enige tijd niet verkrijgbaar waren - liggen vanaf maandag als eerste La Place-product in de schappen. Later dit jaar worden nog meer La Place producten aan het Jumbo assortiment toegevoegd. De koffiebonen zijn verkrijgbaar in drie verschillende varianten: Originale, Italian Espresso en Italian Cappuccino. De Originale en Italian Espresso zijn bij alle winkels verkrijgbaar. De Cappuccino variant is bij een groot deel van de Jumbo winkels te vinden. Klanten kunnen de koffiebonen ook online bestellen. Jumbo maakte direct na de overname van La Place al melding dat het producten van La Place wilde opnemen in het assortiment van de supermarkten. Koffie is nu het eerste product dat op de schappen verschijnt. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Duitse Edeka neemt deel De Groot Fresh Group over
Overname - De Duitse marktleider in de supermarktsector Edeka neemt bedrijfsonderdelen over van een Nederlandse agf-leverancier. Het gaat om ‘De Groot Fresh Group’ in Hedel. De overnemende partij is Everest, de inkoopdochter van Edeka, waar ook Jumbo en Picnic lid van zijn. Dat meldt vakblad FoodPersonality.
Lees berichtJumbo opent Europa’s grootste mechanische verscentrum
Distributiecentrum - Deze week heeft Jumbo Supermarkten het gemechaniseerd centraal distributiecentrum (CDC) voor versproducten officieel in gebruik genomen. Hierdoor kunnen klanten van Jumbo rekenen op nog versere producten doordat deze artikelen na productie sneller in de winkel liggen.
Lees berichtNespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtDunkin’ introduceert abonnement met koffie voor €1
Formulenieuws – Koffie- en bakkerijketen Dunkin' introduceert het Dunkin' Koffie Abonnement in Nederland en België. Vanaf donderdag 11 april kunnen koffieliefhebbers elke dag genieten van maximaal drie warme dranken voor slechts €1 per dag.
Lees berichtOpsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet
Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees bericht