Marcel de Leeuw (Hilton) nieuwe gezicht CHEF-lijn Nestlé Professional


Persoonlijk – Marcel de Leeuw, chef kok bij DoubleTree by Hilton Amsterdam wordt het nieuwe gezicht van Nestlé Professional. Als Chef2Chef-manager gaat De Leeuw samenwerken met culinair adviseur Edwin Detering, die al enige tijd is verbonden aan het bedrijf. Paul Stoop, de huidige senior sous chef van het hotel, volgt Marcel de Leeuw op bij het DoubleTree. Nestlé maakte dat van de week bekend tijdens een kookdemonstratie van chefkok Günter Paffendorf van Dining 56 in Arnhem. Paffendorf liet in een driegangen diner zien wat er mogelijk is met de CHEF-producten van Nestlé. De professionele convenienceproducten in deze lijn zijn stuk voor stuk van hoog culinair niveau en samengesteld in nauw overleg met chef koks. De liquid concentrates moeten chefs helpen bij de samenstelling van hun gerechten en zijn in te zetten als smaakversterker of als basis voor een eigen creatie. Nestlé Professional wil regelmatiger laten zien waar het bedrijf behulpzaam kan zijn in het ondersteunen van chef koks. De nieuw aangetrokken Marcel de Leeuw gaat door middel van kookdemonstratie, videofilmpjes en het ontwikkelen van gerechten de toepassingsmogelijkheden laten zien van de sauzen en fonds en wordt daarmee het gezicht van de CHEF-lijn. Marcel de Leeuw werkt al enige jaren bij Hilton en werd begin dit jaar op de horecabeurs Horecava nog uitgeroepen tot SVH-leermeester van het Jaar. Bron: @FoodClicks Persoonlijk – Marcel de Leeuw, chef kok bij DoubleTree by Hilton Amsterdam wordt het nieuwe gezicht van Nestlé Professional. Als Chef2Chef-manager gaat De Leeuw samenwerken met culinair adviseur Edwin Detering, die al enige tijd is verbonden aan het bedrijf. Paul Stoop, de huidige senior sous chef van het hotel, volgt Marcel de Leeuw op bij het DoubleTree. Nestlé maakte dat van de week bekend tijdens een kookdemonstratie van chefkok Günter Paffendorf van Dining 56 in Arnhem. Paffendorf liet in een driegangen diner zien wat er mogelijk is met de CHEF-producten van Nestlé. De professionele convenienceproducten in deze lijn zijn stuk voor stuk van hoog culinair niveau en samengesteld in nauw overleg met chef koks. De liquid concentrates moeten chefs helpen bij de samenstelling van hun gerechten en zijn in te zetten als smaakversterker of als basis voor een eigen creatie. Nestlé Professional wil regelmatiger laten zien waar het bedrijf behulpzaam kan zijn in het ondersteunen van chef koks. De nieuw aangetrokken Marcel de Leeuw gaat door middel van kookdemonstratie, videofilmpjes en het ontwikkelen van gerechten de toepassingsmogelijkheden laten zien van de sauzen en fonds en wordt daarmee het gezicht van de CHEF-lijn. Marcel de Leeuw werkt al enige jaren bij Hilton en werd begin dit jaar op de horecabeurs Horecava nog uitgeroepen tot SVH-leermeester van het Jaar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Co-branding tussen Restopia Professional en Garden Gourmet

Samenwerking - Nestlé Professional en Innogusto hebben de handen ineengeslagen met een ‘Made with Garden Gourmet’-co-branding voor twee producten van Restopia Professional. De samenwerking houdt in dat voor de twee Restopia-producten een vleesalternatief van Garden Gourmet wordt gebruikt.

Lees bericht

Horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam breekt alle records

Vakbeurzen - Ruim 450 exposanten en 16.757 bezoekers bezochten tijdens de afgelopen dagen Gastvrij Rotterdam. Daarmee is het eerdere record in 2019 met 16.303 bezoekers verslagen en werd de horecavakbeurs afgelopen dagen in Rotterdam Ahoy de grootste editie tot nog toe.

Lees bericht

Hoopheggen en Nestlé gaan biodiversiteit in Nederland vergroten

Samenwerking – Stichting Hoopheggen en Nestlé Professional willen een bijdrage leveren aan de verbetering van de Nederlandse biodiversiteit. De komende maanden gaan de partijen in een samenwerking voor elke geplaatste NESCAFÉ koffiemachine tweeënhalve meter heg plaatsen en zelf ook deze heggen mee te planten bij bedrijven.

Lees bericht


Nestlé introduceert KitKat Vegan

Introductie – De vraag naar meer plantaardig is nu ook terug te vinden bij de chocoladeproducten. Vanaf half oktober introduceert Nestlé de nieuwe KitKat Vegan, onder de naam KitKat V.

Lees bericht

Starbucks lanceert nieuw koffie-concept met warme en koude dranken

Introductie – Starbucks komt met een nieuw ‘Self-Serve’- koffieconcept. Deze zelfbedieningsautomaat is de eerste van Starbucks die zowel warme als ijskoude dranken serveert, samen met zuivelvrije melkalternatieven. De nieuwe automaat, maakt onderdeel uit van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program, dat samen met Nestlé Professional is opgezet. Eerste kennismaking in Nederland voor consumenten zal zijn bij enkele Shell-tankstations.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid