Picnic bezorgt grootste bestelorder ooit: 16.348 producten in één keer
Bezorging - Websuper Picnic heeft de grootste bestelorder uit de geschiedenis van het bedrijf gedaan. In één keer werden meer dan 1500 liter frisdrank, 1700 eieren, brood voor 5000 tosti’s, 150 pakken pannenkoekenmix en honderden kilo’s appels, bananen en komkommers geleverd. De bezorging werd gedaan voor deelnemers aan de bootrace Race of the Classics for Young Professionals. Online supermarkt Picnic had één uur de tijd om de grootste order ooit aan boord te krijgen. De vijftien elektrische boodschappenautootjes van Picnic reden in alle vroegte op en neer langs de Veerkade in Rotterdam. De 22 klassieke Nederlandse zeilschepen, waaronder loggers, kotters, driemasters en klippers, werden voorzien van in totaal 16.348 producten. De ongeveer 600 deelnemers, allen jonge werknemers van bedrijven als Philips, PwC, Heineken en bol.com, doenmeeaan een bootrace naar Engeland. Bron: @FoodClicks Bezorging - Websuper Picnic heeft de grootste bestelorder uit de geschiedenis van het bedrijf gedaan. In één keer werden meer dan 1500 liter frisdrank, 1700 eieren, brood voor 5000 tosti’s, 150 pakken pannenkoekenmix en honderden kilo’s appels, bananen en komkommers geleverd. De bezorging werd gedaan voor deelnemers aan de bootrace Race of the Classics for Young Professionals. Online supermarkt Picnic had één uur de tijd om de grootste order ooit aan boord te krijgen. De vijftien elektrische boodschappenautootjes van Picnic reden in alle vroegte op en neer langs de Veerkade in Rotterdam. De 22 klassieke Nederlandse zeilschepen, waaronder loggers, kotters, driemasters en klippers, werden voorzien van in totaal 16.348 producten. De ongeveer 600 deelnemers, allen jonge werknemers van bedrijven als Philips, PwC, Heineken en bol.com, doenmeeaan een bootrace naar Engeland. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Ontbijtmerk Yespers introduceert nieuwe granola’s
Introductie – Het duurzame ontbijtmerk Yespers heeft vier nieuwe granola’s geïntroduceerd. Het gaat om een viertal ontbijtproducten gemaakt van Nederlandse haver met gered fruit.
Lees bericht‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’
Analyse – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.
Lees berichtGetir app krijgt donatieknop Jeugdeducatiefonds
Bezorgactie - De Getir en Gorillas app krijgen een donatieknop voor het Jeugdeducatiefonds (JEF). De bezorgdiensten willen op die manier een bijdrage leveren aan de armoedebestrijding op scholen.
Lees berichtVerlies Picnic bijna verdubbeld door investeringen
Bezorging – Onlinesupermarkt Picnic heeft vorig jaar zijn verlies bijna verdubbeld. Het verlies van is vorig jaar gestegen van €114,7 mln naar €208,7 mln. Dat is vooral het gevolg van investeringen in de toekomstige groei van het bedrijf, zegt directeur Michiel Muller.
Lees berichtGetir stopt in aantal landen, maar blijft actief in Nederland
Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdienst Getir laat weten dat het bedrijf zich terugtrekt uit Spanje, Italië en Portugal. Tegelijkertijd is Getir een financieringsronde aan het afronden en blijft het bedrijf actief in het Verenigd Koninkrijk, de VS, Duitsland, Nederland en Turkije.
Lees berichtSTIVA en Flink tekenen gedragscode tijdens NIX18 week
Bezorgdienst - De Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) en boodschappenbezorger Flink hebben de Gedragscode Verantwoorde Alcohol Bezorging ondertekend. Dat gebeurde tijdens de NIX18 week van Flink.
Lees bericht