Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne


Nieuw logo voor Pepsi en de Pepsi Max wordt Pepsi Zero

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Pepsi kiest voor een nieuwe uitstraling om voortdurend relevant te blijven en aan de veranderende behoeften van consumenten te voldoen, zo laat het bedrijf weten. Met deze verandering brengt Pepsi de merkfilosofie ‘Thirsty for More’ tot leven. Volgens Pepsi de houding en mentaliteit van de doelgroep om altijd nieuwe dingen te proberen en nieuwe ervaringen op te doen.

Voortbouwen

Het nieuwe logo bouwt voort op het krachtige verleden van Pepsi, terwijl het moderne elementen bevat om een look te creëren die onmiskenbaar actueel én onmiskenbaar Pepsi is. De nieuwe verpakkingen stromen op dit moment de schappen en horeca in, met een krachtig en opvallend design dat een sterke link heeft met vroeger. Marketingmanager Stephan van Ee geeft aan: “Tijdens onderzoek bleken consumenten de naam Pepsi uit zichzelf al ín de globe te tekenen. En wat wil het toeval? Dat is hoe Pepsi er veertien jaar geleden uitzag. Dat zit blijkbaar nog ergens in het collectieve geheugen en dit zijn we gaan terugbrengen. Het nieuwe design versterkt de krachtige positionering van Pepsi en vergroot voor consumenten en klanten de herkenbaarheid en vindbaarheid aanzienlijk.”

Pepsi MAX wordt Zero Sugar

Een ander onderdeel van deze relaunch is de naamsverandering Pepsi MAX naar Pepsi Zero Sugar. Hoewel MAX een sterk merk is, associeerden niet alle consumenten dit direct met suikervrij. De verwarring wordt met deze wijziging weggenomen. Ook bij 7UP wordt dit toegepast: 7UP Free wordt 7UP Zero Sugar. Daarnaast krijgt ook 7UP een nieuwe look. Beide merken zullen daardoor nog verfrissender en eigentijdser aanvoelen.

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht

Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht



Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024

Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid