Bidfood koppelt bestelsysteem aan Apicbase


Bestelsysteem - Bidfood heeft haar eigen bestelsysteem gekoppeld aan de software van Apicbase. Een verzoek om deze koppeling te maken kwam van Bunk Hotels. Voordeel van deze koppeling is minder fouten omdat er rechtstreeks besteld kan worden vanuit het voorraadbeheer van Apicbase. Tijdwinst en minder fouten dat zijn volgens chef-kok Raoul Lambour van Bunk Hotels in Utrecht, de belangrijkste punten. “Een bestelling maken voor de volgende dag nam toch al snel een uur in beslag. Nu is het in vijf minuten geklaard. Ik hoef niet meer rond te lopen en in te geven. Alles verloopt digitaal.” Integratie De koppeling heeft het Bidfood klantassortiment van Bunk Hotels geïntegreerd in de bestelmodule van Apicbase. Deze koppeling zorgt er ook voor dat het assortiment steeds actueel wordt gehouden. Zodra de inkooporders zijn aangegeven door Bunk Hotels in de restaurantmanagement software van Apicbase gaan deze automatisch door naar Bidfood. “We begrijpen heel goed dat klanten niet voortdurend van omgeving willen veranderen”, zegt Jan Kruijdenberg, Senior Business Consultant bij Bidfood. Ze bestellen liever vanuit hun eigen managementsysteem. De koppeling met ons bestelsysteem is een service die we bieden om het bestelgemak voor klanten te vergroten.” “20% van onze klanten werkt met software om o.a. voorraadbeheer te vereenvoudigen,” volgens Kruijdenberg. “Zo helpen we bij het bouwen van sterke processen, die een groter gebruiksgemak opleveren voor onze klanten.” De koppeling zoals die nu is aangebracht bij Bunk is ook voor andere klanten van Bidfood beschikbaar. Tweede locatie Omdat Bunk binnenkort ook een tweede vestiging opent was overzicht houden een belangrijke motivatie om de systemen te integreren. Etienne le Duc, manager van Bunk Hotels Utrecht: ”We hebben dus controle nodig, want we gaan werken met meerdere leveranciers, ook met de lokale koffiebranderij bijvoorbeeld. Door de integratie besparen we veel tijd en houden we overzicht.” Omdat het allemaal in één systeem staat, is het ook overzichtelijker bij afwezigheid bij ziekte of tijdens vakantieperioden. Bron: @FoodClicks Bestelsysteem - Bidfood heeft haar eigen bestelsysteem gekoppeld aan de software van Apicbase. Een verzoek om deze koppeling te maken kwam van Bunk Hotels. Voordeel van deze koppeling is minder fouten omdat er rechtstreeks besteld kan worden vanuit het voorraadbeheer van Apicbase. Tijdwinst en minder fouten dat zijn volgens chef-kok Raoul Lambour van Bunk Hotels in Utrecht, de belangrijkste punten. “Een bestelling maken voor de volgende dag nam toch al snel een uur in beslag. Nu is het in vijf minuten geklaard. Ik hoef niet meer rond te lopen en in te geven. Alles verloopt digitaal.” Integratie De koppeling heeft het Bidfood klantassortiment van Bunk Hotels geïntegreerd in de bestelmodule van Apicbase. Deze koppeling zorgt er ook voor dat het assortiment steeds actueel wordt gehouden. Zodra de inkooporders zijn aangegeven door Bunk Hotels in de restaurantmanagement software van Apicbase gaan deze automatisch door naar Bidfood. “We begrijpen heel goed dat klanten niet voortdurend van omgeving willen veranderen”, zegt Jan Kruijdenberg, Senior Business Consultant bij Bidfood. Ze bestellen liever vanuit hun eigen managementsysteem. De koppeling met ons bestelsysteem is een service die we bieden om het bestelgemak voor klanten te vergroten.” “20% van onze klanten werkt met software om o.a. voorraadbeheer te vereenvoudigen,” volgens Kruijdenberg. “Zo helpen we bij het bouwen van sterke processen, die een groter gebruiksgemak opleveren voor onze klanten.” De koppeling zoals die nu is aangebracht bij Bunk is ook voor andere klanten van Bidfood beschikbaar. Tweede locatie Omdat Bunk binnenkort ook een tweede vestiging opent was overzicht houden een belangrijke motivatie om de systemen te integreren. Etienne le Duc, manager van Bunk Hotels Utrecht: ”We hebben dus controle nodig, want we gaan werken met meerdere leveranciers, ook met de lokale koffiebranderij bijvoorbeeld. Door de integratie besparen we veel tijd en houden we overzicht.” Omdat het allemaal in één systeem staat, is het ook overzichtelijker bij afwezigheid bij ziekte of tijdens vakantieperioden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht


Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht


10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan

Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid