‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’


Speciaal voor Koningsdag 2024 lanceert GiG Hard Seltzer de Orange Anthem

Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.

“Wat Heineken en Coca-Cola niet lukt, lukt de Amsterdamse broers Max (26) en Bob (29) Ponsen wel”, luidt dan ook het opportunistische bericht dat zij bij de opening van het festival-seizoen uitsturen. Het succes kwam op gang volgens Bob omdat ‘Heineken en Coca-Cola niet de binding hebben met de doelgroep’, die wij wel hebben. “Mijn broer en ik zijn ervan overtuigd dat GiG de populairste drank onder Millennials en Gen Z gaat worden”, aldus Bob. En hij vervolgt:  “Waar we vorig jaar in de laatste vijf dagen voor Koningsdag meer dan 150.000 blikken zelf met onze eigen bussen rond brachten, zitten we nu twee weken van tevoren al op 250.000 verkochte blikken. Dit is een enorme groei vergeleken 2023”.

GiG Orange Anthem

Speciaal voor Koningsdag 2024 lanceert GiG de Orange Anthem met een verfrissende orange smaak. Sinds kort heeft het bedrijf ook een bezorgservice voor iedereen die zelf een GiGje wil bestellen.

Bron: GiG Hard Seltzer/@FoodClicks

Bob en Max Ponsen de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht


Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht

Nieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop

Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends. 

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid