Bud past ‘Whassup’ commercial aan
Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.
In de video is de originele cast te zien met opnieuw opgenomen audio. De video eindigt met de boodschap: “Bud Support Buds: Check In On Yours”. De campagne maakt gebruik van de hashtag #TogetherAtADistance om daarmee vrienden samen te brengen om elkaar te steunen, vanaf een afstandje. 'Bijna iedereen heeft de manier waarop we leven en omgaan met elkaar moeten veranderen. Als Bud brengen we mensen graag samen, maar het is momenteel niet mogelijk om samen met je vrienden wat te drinken. Dat betekent alleen niet dat je je vrienden niet hoeft te zien. De video is te zien op de social media kanalen van Bud in Nederland.
Bron: AB InBev
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtJasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev
Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.
Lees berichtAB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero
Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
Lees berichtTivoliVredenburg en AB InBev verlengen samenwerking
Samenwerking - TivoliVredenburg en Bierbrouwerij AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van TivoliVredenburg partners en zullen hun samenwerking na de COVID-periode verder uitbouwen.
Lees berichtNieuwe Bud-campagne toont duurzaamheid biermerk
Campagne – Bud lanceert een nieuwe tv-commercial die benadrukt dat elk blikje, flesje en fust van Bud in Nederland wordt gebrouwen met honderd procent hernieuwbare elektriciteit. Het biermerk wil met de campagne de nieuwe duurzame keuze met haar consumenten vieren.
Lees berichtAB InBev en Funding Options gaan horeca helpen met financiering
Samenwerking - Bierbrouwerij AB InBev en zakelijk financieringsplatform Funding Options slaan de handen ineen en willen de horeca helpen. Beide partijen gaan gunstige zakelijke financieringen aanbieden aan nieuwe en bestaande klanten van de brouwer.
Lees bericht