Cafetariaformule Foodmaster maakt samen met Aviko 'friettent' voor festivalseizoen

De tent in de kleuren van gebakken frites is door het ontwerp makkelijk terug te vinden op een camping of festivalterrein

Fastservice - Foodmaster heeft in samenwerking met aardappelproducent Aviko een ‘friettent’ ontworpen. Met de tent in de kleuren van frites speelt de cafetariaformule in op het festivalseizoen.

“Foodmaster staat voor de oer-Hollandse frituurcultuur”, zegt marketing manager Chantal van der Meer van de formule Foodmaster. “Om dit uit te dragen worden er regelmatig ludieke gadgets in dit thema ontwikkeld. Hiermee willen we Foodmaster echt op de kaart zetten.” De tent is ontstaan vanuit het woord ‘friettent’ dat door veel mensen wordt gebruik wanneer ze een frietje gaan halen. Een vette knipoog dus naar de traditie die door Foodmaster wordt omarmd. Volgens de initiatiefnemers is de friettent niet alleen een ‘must have’ voor de snackfan, hij is ook erg praktisch. De tent is door het ontwerp makkelijk terug te vinden op een camping of festivalterrein. De tent is een limited edition - er zijn slechts 100 exemplaren gemaakt - en wordt in Foodmasters door het hele land weggegeven. Ook loopt er tot begin juni een winactie via de Facebook en Instagram van Foodmaster. 

Auteur: Paul Peter Blonk