Cloetta combineert drop en chocolade in Choco D’rop


Introductie – Zoetwarenspecialist Cloetta Holland komt met Choco D’rop. Het product combineert twee Hollandse lekkernijen in een verwenproduct, door de oer-Hollandse Venco-drop  te voorzien van een laag chocolade.

Met de lancering van het concept d’ropt Venco vernieuwing in de dropcategorie, grapt de fabrikant. Waar Evelien Magnin, Marketing Manager Enjoyment bij Cloetta Holland aan toevoegt: “De introductie van Choco D’rop geeft de relatief behoudende dropcategorie een flinke impuls én een gouden randje. Als marktleider binnen de dropmarkt vonden we het onze rol om te innoveren en onze heerlijk Hollandse drop naar de indulgence wereld van chocolade te brengen.”

De introductie wordt breed ondersteund en afgetrapt met een tv-spot op 15 maart. Magnin daarover: “Met de campagne willen we de consument enerzijds triggeren, en anderzijds meenemen in de uitleg wat het product precies is”. De chocolade die gebruikt wordt als omhulsel van het Venco-dropje is Rainforest Alliance gecertificeerd.

Venco Choco D’rop is er in 5 smaken: Melk, Puur, Wit Salmiak, Melk Anijs en Puur Zout.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Nathan Rutjes doet ‘Van Gaaltje’ voor Venco

Campagne - Dropmerk Venco zet voormalig Roda JC-speler en nationale Mister Positivo Nathan Rutjes in om de nieuwe merkcampagne op tv af te trappen. In de TV-commercial, is te zien hoe de voetballer met het opvallende kapsel zijn best doet om zich een beetje verstaanbaar te maken in het Engels. Ex-voetballer Ronald de Boer verzorgt de voice-over. De commercial wordt...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid