Coca-Cola zet kerstcommercial in teken van de verbinding

De kersttruck van Coca-Cola Foto: Madeleine Bolle

Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’.

Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van verbondenheid te delen. Het frisdrankenconcern geeft verder invulling aan die campagne door het Rode Kruis te steunen. Consumenten kunnen dit jaar in de kersttruck, die door heel Nederland toert, kerstsokken of cadeaupapier meenemen in ruil voor een donatie aan het Rode Kruis.

Welcome app

Bezoekers van de kersttruck kunnen daarnaast ook genieten van lekkere hapjes en goed gezelschap van over de hele wereld. Daarvoor heeft Coca-Cola de samenwerking opgezocht met Welcome App, een app die nieuwkomers zich sneller thuis laten voelen in Nederland.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek