Coca-Cola zet kerstcommercial in teken van de verbinding
Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van verbondenheid te delen. Het frisdrankenconcern geeft verder invulling aan die campagne door het Rode Kruis te steunen. Consumenten kunnen dit jaar in de kersttruck, die door heel Nederland toert, kerstsokken of cadeaupapier meenemen in ruil voor een donatie aan het Rode Kruis. Welcome app Bezoekers van de kersttruck kunnen daarnaast ook genieten van lekkere hapjes en goed gezelschap van over de hele wereld. Daarvoor heeft Coca-Cola de samenwerking opgezocht met Welcome App, een app die nieuwkomers zich sneller thuis laten voelen in Nederland. Bron: @FoodClicks Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van verbondenheid te delen. Het frisdrankenconcern geeft verder invulling aan die campagne door het Rode Kruis te steunen. Consumenten kunnen dit jaar in de kersttruck, die door heel Nederland toert, kerstsokken of cadeaupapier meenemen in ruil voor een donatie aan het Rode Kruis. Welcome app Bezoekers van de kersttruck kunnen daarnaast ook genieten van lekkere hapjes en goed gezelschap van over de hele wereld. Daarvoor heeft Coca-Cola de samenwerking opgezocht met Welcome App, een app die nieuwkomers zich sneller thuis laten voelen in Nederland. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtAbsolut Vodka & Sprite introduceren Ready-To-Drink cocktail
Introductie – Coca-Cola in Nederland introduceert Absolut Vodka & Sprite in Nederland. De gemixte cocktail is verkrijgbaar als 250ml ‘Ready-To-Drink' (RTD). Hiermee brengen Coca-Cola en Pernod Ricard twee iconische merken samen die wereldwijd een bekendheid hebben opgebouwd.
Lees berichtNieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop
Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends.
Lees berichtCoca-Cola fabriek in Nederland CO₂-neutraal gecertificeerd
Industrie – De fabriek in Dongen van Coca-Cola Europacific Partners is CO₂-neutraal gecertificeerd volgens de internationale PAS2060 norm. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. Eén van de onderdelen voor het behalen van het certificaat is het reductieplan, met als grootste impact de overgang van gas naar volledige elektrificatie.
Lees berichtCoca-Cola bottelarij Chaudfontaine bestaat 100 jaar
Jubileum – De bottelarij waar het mineraalwater van Chaudfontaine vandaan komt bestaat 100 jaar. De bottelarij in het gelijknamige Belgische stadje is sinds 20 jaar in handen van Coca-Cola.
Lees berichtCoca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI
Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.
Lees bericht