De Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij


De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas

Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.

De plantaardige cordon bleu is gemaakt op basis van soja en verrijkt met vitamine B12 en ijzer en kan bereid worden in de pan, oven of airfryer. Valerie Vos, Country Business Lead bij De Vegetarische Slager: “Omdat de Cordon Blij een échte smaaksensatie is, maken we er een groot publiek mee blij. Van vegans tot carnivoren; iedereen kan weer als vanouds van deze traktatie genieten. Die boodschap willen we tijdens de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel richting zoveel mogelijk vleesliefhebbers uitdragen..”

Donnie

Om de Cordon Blij op feestelijke wijze te introduceren heeft rapper Donnie een levenslied in de vorm van een schlager geschreven: De Vegetarische Schlager. Het nummer – van Donnie waarin nostalgie de rode draad is – brengt een ode aan het nieuwste product van De Vegetarische Slager.

Bron: De Vegetarische Slager/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

JRE-Nederland doet mee aan Week Zonder Vlees & Zuivel

Actieweek – JRE-Jeunes Restaurateurs doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel. De restaurants willen de gasten een week traceren op eten en te drinken, zonder vlees en zuivel. De restaurateurs zijn van mening dat “deze kleine moeite een onvoorstelbaar positieve impact kan hebben op mens, dier en milieu”.

Lees bericht


Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid