Dunkin’ Donuts opent in Stadshart Amstelveen
Formulenieuws - Dunkin’ Donuts, een van ’s werelds grootste ‘coffee and baked goods’ merken, opent dit najaar haar dertiende vestiging van Nederland in Amstelveen. De opening van de locatie aan het Binnenhof van winkelcentrum Stadshart Amstelveen staat gepland op 10 oktober. Deze winkel zal het wereldwijde, in 2018 gelanceerde, nieuwe design van Dunkin’ Donuts krijgen, laat Nabil Besali, master franchisenemer van de koffie- en donutketen in Nederland weten. Besali is verheugd dat hij met Unibail-Rodamco-Westfield een overeenkomst heeft kunnen sluiten voor een locatie in het Stadshart. In bepaalde winkelgebieden is het steeds lastiger om een vergunning of een locatie te krijgen als keten in te zoete of te vette verwenproducten. In de nieuwe vestiging zijn het complete donuts assortiment en alle dranken aanwezig. Tijdens de opening zijn, geheel passend bij de tijd van het jaar, speciale Halloween donuts verkrijgbaar. Dunkin’ Donuts is de laatste periode aan een forse groei bezig. In diverse steden is de keten recent geopend. Traditiegetrouw pakt Dunkin’ Donuts uit met ludieke giveaways en ook in Amstelveen zullen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts kunnen ophalen. Digitaal Tijdens de pre-opening voor media en relaties wordt op 9 oktober ook een nieuwe feature van Dunkin’ Donuts gelanceerd, namelijk een loyalty app waarmee onder meer acties van het koffie en donut merk kunnen worden gevolgd. Deze app wordt ook ingezet om als activatieprogramma. Klanten die de app downloaden krijgen sowieso gratis een kop koffie. Internationaal Dunkin’ Donuts is opgericht in 1950 en is één van ‘s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels. In Nederland zijn na de opening van Amstelveen dertien locaties. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Dunkin’ Donuts, een van ’s werelds grootste ‘coffee and baked goods’ merken, opent dit najaar haar dertiende vestiging van Nederland in Amstelveen. De opening van de locatie aan het Binnenhof van winkelcentrum Stadshart Amstelveen staat gepland op 10 oktober. Deze winkel zal het wereldwijde, in 2018 gelanceerde, nieuwe design van Dunkin’ Donuts krijgen, laat Nabil Besali, master franchisenemer van de koffie- en donutketen in Nederland weten. Besali is verheugd dat hij met Unibail-Rodamco-Westfield een overeenkomst heeft kunnen sluiten voor een locatie in het Stadshart. In bepaalde winkelgebieden is het steeds lastiger om een vergunning of een locatie te krijgen als keten in te zoete of te vette verwenproducten. In de nieuwe vestiging zijn het complete donuts assortiment en alle dranken aanwezig. Tijdens de opening zijn, geheel passend bij de tijd van het jaar, speciale Halloween donuts verkrijgbaar. Dunkin’ Donuts is de laatste periode aan een forse groei bezig. In diverse steden is de keten recent geopend. Traditiegetrouw pakt Dunkin’ Donuts uit met ludieke giveaways en ook in Amstelveen zullen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts kunnen ophalen. Digitaal Tijdens de pre-opening voor media en relaties wordt op 9 oktober ook een nieuwe feature van Dunkin’ Donuts gelanceerd, namelijk een loyalty app waarmee onder meer acties van het koffie en donut merk kunnen worden gevolgd. Deze app wordt ook ingezet om als activatieprogramma. Klanten die de app downloaden krijgen sowieso gratis een kop koffie. Internationaal Dunkin’ Donuts is opgericht in 1950 en is één van ‘s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels. In Nederland zijn na de opening van Amstelveen dertien locaties. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Starbucks opent honderdste locatie in Nederland
Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.
Lees berichtStadshart Amstelveen doopt Amstelveen om in AmstelFood
Horeca - Automobilisten en passanten keken vanochtend vreemd op toen ze op de welkomstborden zagen dat Amstelveen ineens AmstelFood heet. Het blijkt een ludieke actie van Stadshart Amstelveen te zijn die hiermee hun horecaondernemers in het zonnetje zet.
Lees berichtAnne&Max, Strada en Coco & Sebas in Stadshart Amstelveen
Winkelcentrum - Stadshart Amstelveen breidt haar winkelaanbod uit met Anne&Max, Strada en Coco & Sebas. Het winkelcentrum wil met de horeca uitbreiding nog beter inspelen op de wensen van de bezoekers. Onderzoek wees uit dat er behoefte was aan een verdere uitbreiding van eet- en drinkgelegenheden.
Lees berichtKoffieketen Vascobelo start ook met diner
Formulenieuws – Koffieketen Vascobelo gaat de menukaart uitbreiden. Naast ontbijt en lunch gaan twee vestigingen zich ook richten op het diner.
Lees berichtWUR en FarmersDirect Coffee ontwikkelen CO2-calculator voor koffieketen
Duurzaamheid – Om de koffiemarkt transparanter en duurzamer te maken, ontwikkelt koffiebedrijf FarmersDirect Coffee in samenwerking met Wageningen University & Research (WUR) de eerste CO2-calculator ter wereld die de klimaatafdruk van de koffieketen specificeert.
Lees berichtAlbron neemt Coffeecompany over van JDE Peet’s
Overname - Albron wil per 1 juli 2021 de keten Coffeecompany overnemen van JDE Peet’s en daarmee de eigen positie op high traffic-locaties versterken. De overname is onderdeel van een bredere ambitie om verder te groeien als foodservice-organisatie die richting geeft aan de markt, aldus Albron vandaag in een toelichting.
Lees bericht