Eazie trakteert 18.000 studenten op gezonde maaltijd
Actie – Eazie, een foodketen die zich richt op gezonde gerechten, geeft in vijf universiteitssteden aan zo’n 18.000 eerstejaars studenten een maaltijd weg. De keten organiseert de actie om de studenten een goede start te laten maken van een nieuwe opleiding. Volgens eazie brengt het starten van een vervolgopleiding naar het Hoger Onderwijs een hoop verandering met zich mee voor jonge mensen. Ze verhuizen naar een andere stad, ontmoeten nieuwe leeftijdsgenoten en moeten zich ook nog richten op de opleiding. Tijd om te koken, of de ervaring om te koken, ontbreekt vaak. Laat staan dat die maaltijd ook nog eens gezond moet zijn. Om studenten een duwtje in de goede richting te geven, heeft eazie het voortouw genomen om hen te trakteren op een gezonde maaltijd tijdens de introductieweken. Rik Lunstroo, Manager Marketing & Communicatie bij eazie: “Als healthy foodketen met gezonde maaltijden zien wij een perfecte match met studenten. Wij maken het eten altijd vers klaar. Met deze actie willen we studenten laten zien dat gezond eten hartstikke makkelijk is en hen zo stimuleren om een verantwoorde keuze te maken”. Lunch en diner In Leiden wordt het startsein gegeven. Hier worden 3500 versbereide maaltijden uitgedeeld aan studenten. Amsterdam volgt met 6000 maaltijden en ook Den Haag, Tilburg en Delft doen mee. Vorig jaar wist eazie al ruim 15.000 studenten te bereiken met deze actie. Bron: @FoodClicks Actie – Eazie, een foodketen die zich richt op gezonde gerechten, geeft in vijf universiteitssteden aan zo’n 18.000 eerstejaars studenten een maaltijd weg. De keten organiseert de actie om de studenten een goede start te laten maken van een nieuwe opleiding. Volgens eazie brengt het starten van een vervolgopleiding naar het Hoger Onderwijs een hoop verandering met zich mee voor jonge mensen. Ze verhuizen naar een andere stad, ontmoeten nieuwe leeftijdsgenoten en moeten zich ook nog richten op de opleiding. Tijd om te koken, of de ervaring om te koken, ontbreekt vaak. Laat staan dat die maaltijd ook nog eens gezond moet zijn. Om studenten een duwtje in de goede richting te geven, heeft eazie het voortouw genomen om hen te trakteren op een gezonde maaltijd tijdens de introductieweken. Rik Lunstroo, Manager Marketing & Communicatie bij eazie: “Als healthy foodketen met gezonde maaltijden zien wij een perfecte match met studenten. Wij maken het eten altijd vers klaar. Met deze actie willen we studenten laten zien dat gezond eten hartstikke makkelijk is en hen zo stimuleren om een verantwoorde keuze te maken”. Lunch en diner In Leiden wordt het startsein gegeven. Hier worden 3500 versbereide maaltijden uitgedeeld aan studenten. Amsterdam volgt met 6000 maaltijden en ook Den Haag, Tilburg en Delft doen mee. Vorig jaar wist eazie al ruim 15.000 studenten te bereiken met deze actie. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtTotalEnergies blijft stappen zetten op weg naar Circle K
Interview – Het proces met betrekking tot de voorgenomen overname van de Retail & Cards activiteiten van TotalEnergies in Nederland door Alimentation Couche-Tard is nog lopende en dus kan Shop, Food & Service manager Jolanda van Dijk van TotalEnergies nog niets vertellen over de toekomstige plannen van de 400 tankstations in Nederland. Maar ook in deze situatie zet het bedrijf stappen: “Business as usual,”...
Lees berichtAmsterdamse terrasprijzen opnieuw in middenmoot Europa
Onderzoek – Amsterdam is in Europa een middenmoter wanneer het gaat om horecaprijzen op het terras. Voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 rosé) ben je in onze hoofdstad €45,80 kwijt. Dit is fors minder dan Oslo, dat dit jaar wederom de duurste terrasstad in Europa is met een gemiddelde terrasprijs van €69.91. Budapest blijft het voordeligst, in vergelijking met Oslo...
Lees berichtEberhardjes via QSTA verkrijgbaar door heel Nederland
Bezorgdienst - QSTA, het online platform voor foodprofessionals, kondigt een samenwerking aan met de Eberhardjes, de iconische koekjes van Amsterdam. Deze samenwerking heeft als doel de distributie van de Eberhardjes landelijk uit te breiden.
Lees berichtSligro breidt elektrisch vervoer uit met eigen transportbedrijf
Groothandel – Sligro wil verder verduurzamen en het transport maakt daar een belangrijk onderdeel van uit. Zo belangrijk dat de groothandel daarvoor zelfs een eigen transportbedrijf opzet met eigen chauffeurs.
Lees berichtSPAR winnaar Nationale Franchise Trofee 2023
Verkiezing - SPAR is dinsdag winnaar geworden van de vakprijs voor franchiseformules. De trofee is een mooie erkenning op het gebied van samenwerking en kwaliteit, aldus SPAR in een reactie. Alleen door de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) erkende formules komen in aanmerking voor de prijs.
Lees bericht