Foodopleiding SVO verhuist naar Rotterdamse Markthal
Opleiding - Na ruim tien jaar aan de Schiekade in Rotterdam gaat de Rotterdamse opleidingslocatie van SVO vakopleiding food verhuizen naar de Markthal in het centrum. Het nieuwe onderkomen ligt in het hart van de wereld van food. SVO vakopleiding food is de landelijke opleider voor vakmensen in de foodsector en biedt mbo-opleidingen voor deeltijd- en voltijdsstudenten. SVO heeft opleidingslocaties in heel Nederland, waaronder de locatie aan de Schiekade in Rotterdam. “We waren op zoek naar een inspirerende nieuwe locatie in Rotterdam en we zijn blij met onze plek in de Markthal”, zegt Rinus de Rijder, onderwijsmanager van SVO. “Het is ons doel om te zorgen dat onze opleidingen naadloos aansluiten bij de praktijk, zodat studenten de vaardigheden leren waar bedrijven om zitten te springen. De Markthal is een ideale locatie om onze opleidingen te geven.” Fastserviceopleidingen groeien De fastserviceopleidingen groeien stevig en in de Markthal heeft SVO meer mogelijkheden om uit te breiden. Niet alleen met de fastservice, maar op termijn ook met andere foodopleidingen. De locatie wordt ingericht met alle benodigdheden voor innovatief, praktijkgericht vakonderwijs, waaronder een compleet uitgeruste moderne keuken. Bron: @FoodClicks Opleiding - Na ruim tien jaar aan de Schiekade in Rotterdam gaat de Rotterdamse opleidingslocatie van SVO vakopleiding food verhuizen naar de Markthal in het centrum. Het nieuwe onderkomen ligt in het hart van de wereld van food. SVO vakopleiding food is de landelijke opleider voor vakmensen in de foodsector en biedt mbo-opleidingen voor deeltijd- en voltijdsstudenten. SVO heeft opleidingslocaties in heel Nederland, waaronder de locatie aan de Schiekade in Rotterdam. “We waren op zoek naar een inspirerende nieuwe locatie in Rotterdam en we zijn blij met onze plek in de Markthal”, zegt Rinus de Rijder, onderwijsmanager van SVO. “Het is ons doel om te zorgen dat onze opleidingen naadloos aansluiten bij de praktijk, zodat studenten de vaardigheden leren waar bedrijven om zitten te springen. De Markthal is een ideale locatie om onze opleidingen te geven.” Fastserviceopleidingen groeien De fastserviceopleidingen groeien stevig en in de Markthal heeft SVO meer mogelijkheden om uit te breiden. Niet alleen met de fastservice, maar op termijn ook met andere foodopleidingen. De locatie wordt ingericht met alle benodigdheden voor innovatief, praktijkgericht vakonderwijs, waaronder een compleet uitgeruste moderne keuken. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Tweede Freshly Chopped opent in Rotterdamse Markthal
Formulenieuws – De Engelse gezonde fastfoodformule Freshly Chopped krijgt een tweede locatie in Nederland. Naast Leiden, vlakbij het treinstation, wordt in september dit jaar een vestiging geopend in de Rotterdamse Markthal.
Lees berichtBram Ladage opent pop-up store ter ere van 50 jarig jubileum
Formulenieuws - Bram Ladage opent een pop-up store in de Markthal in Rotterdam ter ere van zijn 50 jarig jubileum. In de tijdelijke winkel kan het winkelend publiek twee weken lang terecht voor verschillende Ladage producten, zoals overhemden, sokken en tassen en foodproducten als de Ladage chips. De cafetariaketen heeft al sinds de opening van de Markthal een vaste locatie, van...
Lees berichtSpaanse delicatessenwinkel Ibericus opent in Markthal
Formulenieuws - Liefhebbers van Spaanse ham, chorizo en andere specialiteiten uit het land van het wereldberoemde zwartpootvarken kunnen hun hart ophalen in Rotterdam. Vanaf 1 juni is de delicatessenwinkel Ibericus geopend in de Markthal. Bij Ibericus kunnen liefhebbers terecht voor alle producten van het Ibérico-varken, die ter plekken vers gesneden worden. Ibericus heeft de hoofdvestiging in Amsterdam. Wie de vestiging...
Lees berichtMarkthallen trekken bezoek, maar niet altijd kopers
Onderzoek – Markt- en foodhallen zijn in trek in Nederland. Toch zijn de meeste bezoekers vooral nieuwsgierig en kijken ze rond. Jongeren eten het vaakst bij een markt- of foodhal. De Markthal Rotterdam is de meest bezochte markthal van Nederland. Eén op de vier Nederlanders (23%) heeft weleens een bezoek gebracht aan deze hal. Dit blijkt uit de Smart Food Monitor,...
Lees bericht