Foodyard lanceert online community voor horeca


Groothandel - Foodyard lanceert vandaag een nieuwe functionaliteit: de Foodyard Community, speciaal bedoeld voor horecaprofessionals in heel Nederland. Het doel is om deze doelgroep nog meer te verbinden met kennis, inspiratie, experts én elkaar.

"Bij de nieuwe generatie horecaondernemers neemt de behoefte naar verbinding steeds meer toe,” aldus Vivian Bruinsma, Community Manager van Foodyard. “Zij kiezen voor een transparante werkwijze en willen kennis, inspiratie en informatie delen met vakgenoten. Zij geloven - net als wij - heel sterk in de kracht van samenwerken en het idee dat je nooit bent uitgeleerd.”

Online community’s zijn een krachtig middel om mensen met dezelfde interesses met elkaar te verbinden. De online community is te gebruiken via de website van Foodyard, het inspiratieplatform van Bidfood. “Met de community bieden we een platform om van en met elkaar te leren. Op deze manier willen we ze stimuleren, motiveren en inspireren om succesvoller te worden in hun vak en zichzelf steeds opnieuw uit te vinden,” aldus Bruinsma.

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht


Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht


10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan

Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid