Heineken bedankt horecabedrijven met ‘Thankswagen’


Ondernemer Erik (rechts), zijn vrouw Cindy en compagnon Youri van Grand Café In den Blauwen Bock in Katwijk aan Zee voor de persoonlijke Thankswagen

Actie – Deze week verraste Heineken enkele horecaondernemers met een speciale ‘Thankswagen’. De wagen was voorzien van de naam van de ondernemer en was een bedankje van de bierbrouwer voor het die gebruik maken van de online bestelplatformen.

Vijf ondernemers door het hele land kregen bezoek van de gepersonaliseerde ‘Thankswagen’ omdat zij gebruik maken van de online bestelplatformen van de bierbrouwer. De vijf winnaars kwamen uit de plaatsen Heerenveen, Enkhuizen, Katwijk, Luttenberg en Lienden. De horecaondernemers wonnen allemaal de inhoud van de tankwagen met hun naam er op van maar liefst 1.000 liter bier.

Digitale transitie

Via de online platformen van Heineken Horeca kunnen ondernemers gemakkelijk en snel hun bier bestellen. “Online kunnen ondernemers nu dag en nacht terecht voor hun bestellingen. Sinds de lancering van de platformen in 2021 bestellen steeds meer horecapartners van ons hun bier online. Op dit moment geldt dit al voor 93 procent van de bestellingen”, aldus Pieter Vissers, Horeca Directeur bij Heineken. De bierbrouwer streeft naar een toekomst waarbij 97 procent van de bestellingen online plaatsvinden.

Verandering

Met de actie wil Heineken de ondernemers bedanken voor hun vertrouwen. “We snappen dat veranderingen soms best spannend kunnen zijn. Daarom hebben we afgelopen tijd uitgebreid de tijd genomen om ondernemers te ondersteunen bij deze veranderingen. De Thankswagen is een mooie manier om ondernemers in het zonnetje te zetten en ze persoonlijk te bedanken voor hun fijne samenwerking in deze transitie”, aldus Vissers.

Bron: Heineken/@FoodClicks

De 'Thankswagen' onderweg naar de volgende twee winnaars

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid