Hello Fresh Benelux krijgt nieuwe CEO
Maaltijdbezorger - Maartje Frederiks neemt afscheid van HelloFresh Benelux. Dat betekent dat na 8 jaar de maaltijdbezorger een nieuwe CEO krijgt. Pauwel Wiertsema wordt haar opvolger. Pauwel was al nauw betrokken bij het bedrijf en als directielid verantwoordelijk voor de operatie. Maartje Frederiks stond in 2011 aan de wieg van de maaltijdboxbezorger in Nederland en is sindsdien verbonden aan het bedrijf. Zij zal HelloFresh per 1 september 2019 verlaten. Frederiks: “Ik ben trots op wat we bereikt hebben, waarvan velen dachten dat dit niet mogelijk was. Door de jaren heen hebben we ons aanbod enorm uitgebreid, onze service continu verbeterd en zijn we marktleider geworden.” Volgens de vertrekkende CEO kan HelloFresh voortbouwen op de strategie van de afgelopen jaren. Naar een opvolger voor Wiertsema wordt nog gezocht. Bron: @FoodClicks Maaltijdbezorger - Maartje Frederiks neemt afscheid van HelloFresh Benelux. Dat betekent dat na 8 jaar de maaltijdbezorger een nieuwe CEO krijgt. Pauwel Wiertsema wordt haar opvolger. Pauwel was al nauw betrokken bij het bedrijf en als directielid verantwoordelijk voor de operatie. Maartje Frederiks stond in 2011 aan de wieg van de maaltijdboxbezorger in Nederland en is sindsdien verbonden aan het bedrijf. Zij zal HelloFresh per 1 september 2019 verlaten. Frederiks: “Ik ben trots op wat we bereikt hebben, waarvan velen dachten dat dit niet mogelijk was. Door de jaren heen hebben we ons aanbod enorm uitgebreid, onze service continu verbeterd en zijn we marktleider geworden.” Volgens de vertrekkende CEO kan HelloFresh voortbouwen op de strategie van de afgelopen jaren. Naar een opvolger voor Wiertsema wordt nog gezocht. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HelloFresh groeit met bezorging kant-en-klaarmaaltijden
Maaltijdbezorging - Maaltijdbezorger HelloFresh heeft in het eerste kwartaal de omzet licht zien groeien naar iets meer dan 2 miljard euro. Een groei van 3,8% en meteen ook een record. De groei werd voornamelijk gerealiseerd door de verkoopstijging in kant-en-klaarmaaltijden.
Lees berichtMaaltijdboxen in 2 jaar gemiddeld 6% gestegen
Analyse - Maaltijdboxen zijn de afgelopen twee jaar met gemiddeld 6 procent gestegen. Dit blijkt uit onderzoek van Foodboxen.nl. Het bedrijf deed onderzoek naar de prijzen omdat de prijzen voor levensmiddelen als gevolg van inflatie flink aan het stijgen zijn.
Lees berichtHelloFresh groeit door en boekt 1,56 miljard euro omzet
Maaltijdboxen – HelloFresh SE van 'HelloFresh', zet zijn het groeitraject voort en bereikt in het tweede kwartaal van 2021 7,7 miljoen klanten. Bijna twee keer zoveel als dezelfde periode vorig jaar met 4,2 miljoen klanten. De omzet van de groep voor het tweede kwartaal kwam daarmee uit op een bedrag van 1,56 miljard euro, een stijging van 66,5%.
Lees berichtHelloFresh bezorgt steeds meer klanten extra boodschappen
Bezorgdienst - Maaltijdboxenbezorger HelloFresh wist in het eerste kwartaal van dit jaar niet alleen twee miljoen extra klanten te trekken, maar ook het aantal ‘extra boodschappen’ in Nederland te verdubbelen. Wereldwijd maken nu 7,3 miljoen mensen gebruik van de maaltijdboxen. Het bedrijf profiteert vooral door de coronamaatregelen.
Lees berichtHello Fresh vraagt Duitse klanten te annuleren tegen 10 euro bonus
Maaltijdbezorging – Het was een zeer ongebruikelijk aanbod dat Hello Fresh in Duitsland onlangs deed; met kerst was het aantal bestellingen zo groot, dat de vaste klanten hun wekelijkse maaltijdbox konden annuleren in ruil voor 10 euro op hun rekening.
Lees berichtHelloFresh verdubbelde aantal klanten, bestellingen en maaltijden
Bezorgboxen – Maaltijdbox-leverancier Hello Fresh heeft een zeer goed derde kwartaal gedraaid. Het aantal actieve klanten, bestellingen en maaltijden verdubbelde ten opzichte van derde kwartaal 2019. Mede door de coronacrisis waardoor veel mensen thuis koken, steeg het aantal bestellingen in die periode naar het recordaantal van 19,49 miljoen bestellingen.
Lees bericht