Jubileumeditie horecabeurs Goes succesvol verlopen


Sfeerbeeld van de horecabeurs in Goes / Foto bij: Horecavakbeurs Goes

Vakbeurzen – Gezellig druk en een recordaantal deelnemers. Dat was de conclusie van twee dagen horecabeurs Goes. Tijdens de beurs veel bezoek uit de sectoren horeca, recreatie en toerisme.

Van fijnproeverijen naar innovatieve concepten. De horecabeurs Goes kende veel inspirerende activiteiten, zoals demonstraties en gastsprekers. Met bijna 300 exposanten was het een succesvolle jubileumeditie qua deelnemersveld.

Ook werd de winnaar PZC restaurantprijs 2023 bekendgemaakt. Een recensent was daarvoor het afgelopen seizoen 60 keer op pad gegaan, op zoek naar het beste tafeltje van Zeeland. Spetters, Rozewied en 't Streefkerkse Huis stonden in de finale op maandag 4 maart, waar bekend zou worden gemaakt waar je nu het állerlekkerste kunt eten in Zeeland. Het werd uiteindelijk restaurant Rozewied in Kortgene.

Bron: Horecavakbeurs Goes/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid