Jumbo voegt 200 artikelen toe speciaal voor de zakelijke markt
Formulenieuws - Jumbo heeft het online assortiment met 200 artikelen verder uitgebreid, speciaal voor de zakelijke markt. Het gaat om een groot aantal nieuwe artikelen, die in portie-, bulk- en grootverpakking worden aangeboden en die beter aansluiten bij de behoeften van de groeiende groep zakelijke klanten van de supermarkt. De supermarktorganisatie uit Veghel meldt dat er sinds de start van Jumbo Zakelijk in 2016 steeds meer kantoren, kinderdagverblijven, zorgorganisaties en sportkantines gebruik maken van de online bezorgdienst. Theo Willemse, Executive director Sales & Operations: “Het assortiment is groot; alles wat je in de winkel ziet, bezorgen we ook op het werk. En daar voegen we nu honderden artikelen speciaal voor de zakelijke klanten aan toe.” Flexibele bezorgmomenten De producten die worden toegevoegd in andere verpakkingen en hoeveelheden koffie en thee, frisdrank, broodbeleg, sauzen, soepen en koeken. Maar ook professionele schoonmaakartikelen of verzorgingsartikelen zijn aan het assortiment toegevoegd. Ook in de bezorgmomenten wordt een grotere mate van flexibiliteit aan gehouden. Bestellingen kunnen nu de volgende dag geleverd worden. Daarnaast heeft de zakelijke bestelomgeving als voordeel dat de bestelling achteraf op rekening kan worden betaald. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Jumbo heeft het online assortiment met 200 artikelen verder uitgebreid, speciaal voor de zakelijke markt. Het gaat om een groot aantal nieuwe artikelen, die in portie-, bulk- en grootverpakking worden aangeboden en die beter aansluiten bij de behoeften van de groeiende groep zakelijke klanten van de supermarkt. De supermarktorganisatie uit Veghel meldt dat er sinds de start van Jumbo Zakelijk in 2016 steeds meer kantoren, kinderdagverblijven, zorgorganisaties en sportkantines gebruik maken van de online bezorgdienst. Theo Willemse, Executive director Sales & Operations: “Het assortiment is groot; alles wat je in de winkel ziet, bezorgen we ook op het werk. En daar voegen we nu honderden artikelen speciaal voor de zakelijke klanten aan toe.” Flexibele bezorgmomenten De producten die worden toegevoegd in andere verpakkingen en hoeveelheden koffie en thee, frisdrank, broodbeleg, sauzen, soepen en koeken. Maar ook professionele schoonmaakartikelen of verzorgingsartikelen zijn aan het assortiment toegevoegd. Ook in de bezorgmomenten wordt een grotere mate van flexibiliteit aan gehouden. Bestellingen kunnen nu de volgende dag geleverd worden. Daarnaast heeft de zakelijke bestelomgeving als voordeel dat de bestelling achteraf op rekening kan worden betaald. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Duitse Edeka neemt deel De Groot Fresh Group over
Overname - De Duitse marktleider in de supermarktsector Edeka neemt bedrijfsonderdelen over van een Nederlandse agf-leverancier. Het gaat om ‘De Groot Fresh Group’ in Hedel. De overnemende partij is Everest, de inkoopdochter van Edeka, waar ook Jumbo en Picnic lid van zijn. Dat meldt vakblad FoodPersonality.
Lees berichtJumbo opent Europa’s grootste mechanische verscentrum
Distributiecentrum - Deze week heeft Jumbo Supermarkten het gemechaniseerd centraal distributiecentrum (CDC) voor versproducten officieel in gebruik genomen. Hierdoor kunnen klanten van Jumbo rekenen op nog versere producten doordat deze artikelen na productie sneller in de winkel liggen.
Lees berichtOpsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet
Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....
Lees berichtAl 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop
Supermarkt - Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag
Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.
Lees berichtJumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming
Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.
Lees bericht