Leffe introduceert als eerste alcoholvrij abdijbier


Introductie - Leffe introduceert het allereerste 0,0% abdijbier in Nederland. Vanaf eind april kan elke bierliefhebber op het terras genieten van de authentieke smaak van een Leffe Blond, volledig alcoholvrij. De trend om bewuster van bier te genieten, waarbij vaker wordt gekozen voor kwalitatief speciaalbier of alcoholvrij bier, sluit aan bij de introductie van Leffe Blond 0,0%. De cijfers bewijzen het ook: volgens onderzoek is de verkoop van alcoholvrij bier van 2010 tot 2017 met maar liefst 285% is toegenomen in Nederland. “Leffe Blond is het grootste en bekendste speciaalbier merk van Nederland. Met de introductie van de alcoholvrije Leffe Blond kunnen we consumentenop nog meer momenten laten genieten van de smaak,” aldus Adriaan Bos Senior Brand Manager Leffe. Bierbrouwerij AB InBev, waar Leffe onderdeel van is, heeft zichzelf als doel gesteld te zorgen dat minstens 20% van het eigen wereldwijde biervolume tegen eind 2025 bestaat uit niet- of laag-alcoholisch bier. Leffe Blond 0,0% werd in januari in België geïntroduceerd. Vanaf eind april is het product beschikbaar voor de Nederlandse horeca. Bron: @FoodClicks Introductie - Leffe introduceert het allereerste 0,0% abdijbier in Nederland. Vanaf eind april kan elke bierliefhebber op het terras genieten van de authentieke smaak van een Leffe Blond, volledig alcoholvrij. De trend om bewuster van bier te genieten, waarbij vaker wordt gekozen voor kwalitatief speciaalbier of alcoholvrij bier, sluit aan bij de introductie van Leffe Blond 0,0%. De cijfers bewijzen het ook: volgens onderzoek is de verkoop van alcoholvrij bier van 2010 tot 2017 met maar liefst 285% is toegenomen in Nederland. “Leffe Blond is het grootste en bekendste speciaalbier merk van Nederland. Met de introductie van de alcoholvrije Leffe Blond kunnen we consumentenop nog meer momenten laten genieten van de smaak,” aldus Adriaan Bos Senior Brand Manager Leffe. Bierbrouwerij AB InBev, waar Leffe onderdeel van is, heeft zichzelf als doel gesteld te zorgen dat minstens 20% van het eigen wereldwijde biervolume tegen eind 2025 bestaat uit niet- of laag-alcoholisch bier. Leffe Blond 0,0% werd in januari in België geïntroduceerd. Vanaf eind april is het product beschikbaar voor de Nederlandse horeca. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Grapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam

Formulenieuws - Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, opent 17 mei haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam. De Grapedistrict flagshipstore komt pal tegenover de plek waar ooit de eerste winkel werd geopend.

Lees bericht



Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid