Makro biedt horeca en gasten reserveringstool DISH gratis aan
Groothandel – De Nederlandse horeca bereidt zich voor op de opening per 1juni. Onder voorwaarden, zoals de noodzaak om klanten te laten het reserveren. Makro wil daarbij helpen en zet daarvoor de reserveringstool DISH gratis in.
Al honderden cafés, terrassen en restaurants werken via het platform DISH, zo laat Makro weten. De reserveringstool, die begin dit jaar nog de Foodservice Marketing Award won, is zeker nu een handig en onmisbare reserveringstool. Want reserveren voor een horecabezoek wordt voorlopig de nieuwe standaard. Met DISH krijgen gebruikers toegang tot verschillende online diensten, waarondr de reserveringstool.
Makro stelt, om horecaondernemers in deze periode te steunen, een DISH-abonnement gratis beschikbaar voor alle horecaondernemers, ook voor niet-klanten van Makro. Frank Repko, CMO van Makro: “Met DISH steken we horecagelegenheden een hart onder de riem en maken we de ondernemers slagvaardiger in deze lastige periode – zowel binnen in hun zaak als op het terras. Bovendien zorgen onze digitale oplossingen ervoor dat de bedrijven efficiënter kunnen werken en beter bereikbaar zijn.”
Makro-pashouders
Nu de horeca weer opengaat, zijn de zeventien Makro-vestigingen weer uitsluitend toegankelijk voor Makro-pashouders. De tijdelijke ruimte die consumenten werd geboden hun noodzakelijke boodschappen te doen, wordt per die datum beëindigd. 1 juni wordt ook de datum waarop Makro de horecaklanten weer zes dagen per week vers gaat beleveren. Ondernemers die een pas willen aanvragen kunnen dit doen in de vestigingen en via de website van Makro.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Van Gelder gaat plantaardig maatwerk leveren
Introductie – Groente en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk gaat plantaardig maatwerk leveren voor horecaondernemers. Het gaat om duurzame, gezonde en plantaardige producten voor de zorg- en horecasector.
Lees berichtDrie op de vijf horecamedewerkers overweegt ontslag
Onderzoek - Drie op de vijf horecamedewerkers overwegen hun baan op te zeggen, zo blijkt uit nieuw onderzoek onder horecamedewerkers. Ten opzichte van vorig jaar is het aantal verdrievoudigd.
Lees berichtGrapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam
Formulenieuws - Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, opent 17 mei haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam. De Grapedistrict flagshipstore komt pal tegenover de plek waar ooit de eerste winkel werd geopend.
Lees berichtHoreca Kassasysteem Mr. Winston wil internationaal groeien
Kassasystemen - Het Tilburgse bedrijf Mr. Winston heeft een investering van 600.000 euro opgehaald bij angel investors, waaronder Collin Crowdfund CEO Jeroen ter Huurne. Met het geld wil het in Nederland snelgroeiende horeca kassasysteem ook internationaal voet aan de grond krijgen.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees bericht