Niet meer zoeken naar eet- en drinklocaties Schiphol met app HMSHost


App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks   App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Reiziger oprecht centraal in eerste Nederlandse Circle K shop

Interview - De eerste Circle K in Nederland is geopend. Tankstation Bijleveld langs de A12 bij Harmelen kreeg de primeur. De TotalEnergies-locatie Schiphol is inmiddels omgebouwd en  Reeuwijk volgt. In de aankondigingen van de ombouw van de voormalige TotalEnergies-stations werd steeds aangegeven dat de Circle K de reiziger centraal zet. Een claim die Alimentation Couche-Tard Inc. op zich niet uniek...

Lees bericht


Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


FEBO opent vestiging op Schiphol Plaza

Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.

Lees bericht


Avolta start pilot om footprint van F&B-aanbod te meten

Duurzaamheid – Avolta, wereldleider op het gebied van reiservaringen waar HMSHost onderdeel vanuit maakt, start een pilot in samenwerking met duurzaamheidsbedrijven HowGood en PS in Foodservice. Deze pilot richt zich op het meten van de CO2-voetafdruk van de Nederlandse toeleveringsketen in F&B.

Lees bericht

La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid