Ramzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels
Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.
Als onderdeel van deze samenwerking zal Swinkels Family Brewers verschillende speciaalbieren, Swinckels’ en Bavaria schenken in alle cafés, restaurants en hotels van de Ramzy Group. Noud Swinkels, National Account Director Horeca bij Swinkels Family Brewers over de samenwerking: “De samenwerking met de Ramzy Group past goed in onze strategie om onze aanwezigheid in de horeca uit te breiden. Daarnaast vinden beide familiebedrijven dezelfde kernwaarden belangrijk en dat is essentieel voor duurzame groei en investeren in nalatenschap. Ik kijk daarom uit naar een succesvolle toekomst waarin we duurzaam investeren in onze hoofdstad Amsterdam.”
Skylounge
De nieuwe samenwerking en investering zorgt ook voor een versnelling van de groei van de Ramzy Group, aangezien dit de uitbreidings- en overnamestrategie versnelt. Ramzy Group zet in op een brede Amsterdamse horeca-portefeuille waarin alle segmenten vertegenwoordigd worden. Recentelijk is de luxe Ventuno SkyLounge toegevoegd aan de portefeuille. Met dertig jaar ervaring in de Amsterdamse horeca- en vastgoedsector heeft de Ramzy Group gestaag haar positie versterkt. De basis van de Ramzy Group is gelegd door de vader van Ramez Ramzy een snackbar nabij het Rembrandtplein, opende. De Ramzy Group is nu uitgegroeid tot een belangrijke speler in Amsterdam.
Opbouwen
Ook Ramez Ramzy (30), CEO van de Ramzy Group, is enthousiast over de samenwerking, "Voor ons is deze samenwerking met de Swinkels Family Brewers een mijlpaal in de geschiedenis van de Ramzy Group. Het is fantastisch om samen te werken met een familiebedrijf dat net als wij een lange historie van succes en toewijding aan kwaliteit heeft. We zijn beide familiebedrijven die iets willen opbouwen voor de volgende generatie maar ook duurzaam willen investeren in de ontwikkeling van Amsterdam.”
Bron: Ramzy Group/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtNH Hotel Group wordt Minor Hotels Europe & Americas
Hotels - NH Hotel Group, onderdeel van Minor Hotels, zal voortaan opereren als Minor Hotels Europe & Americas. Dit is onlangs besloten.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht