Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking


Subway is in Nederland ook zeer actief met vegan opties / Foto bij: Subway

Samenwerking  – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd.  Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Met meer dan 186 restaurants in Nederland is Subway nu PepsiCo’s en Vrumona’s partner met de meeste restaurants in het quick-service segment. Subway zal ook klanten blijven voorzien van PepsiCo-snacks van Lays en Doritos. Naast deze verlengde samenwerking in Nederland wordt de gehele Subway business unit van de Ned Nodics en DACH regio nu voorzien van PepsiCo producten.

Duurzaamheid

Vrumona en Subway werken er hard aan om eind 2023 alle dranken te serveren in flessen van 100% gerecycled PET (rPET). Ook zetten Subway en PepsiCo zich gezamenlijk in voor gezondere frisdrankkeuzes.  Hierover zegt Ferry Poppegaai, Directeur Out of Home bij Vrumona: “De visie en missie van beide bedrijven sluiten goed op elkaar aan. We willen mensen onbezorgd kunnen laten genieten. Al sinds de start van de samenwerking in 2016 bieden we gezondere frisdrankkeuzes aan. En met succes, inmiddels is 71% van het water/fris volume dat wij leveren aan Subway laagcalorisch".

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit

Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.

Lees bericht


PepsiCo verlaagt zoutgehalte Lays chips met 25%

Introductie – Lay’s, het grootste merk van PepsiCo in Nederland, heeft aangepaste recepturen waardoor het productportfolio 25% minder zout bevat dan vergelijkbare aardappelchips van andere aanbieders in de markt. Met deze stap levert PepsiCo wederom een positieve bijdrage aan het minder consumeren van zout door Nederlandse consumenten.

Lees bericht

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht


Subway introduceert Signature Series in Nederland

Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.

Lees bericht

Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid