Wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer bij De Klok Dranken


Samenwerking – De vinologen Astrid Joosten en Thérèse Boer  hebben in De Klok Dranken hun distributeur gevonden voor hun wijnen. De afzet van de wijnen van de twee personalities groeit binnen de horeca, waardoor een professionele distributiepartner nodig was. Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben die partner gevonden in De Klok Dranken, DKD: “Met hun zeer professionele bestel- en distributiesysteem kunnen zij onze bestaande én nieuwe horecaklanten vakkundig bedienen. Voor ons is dit weer een stap voorwaarts in professionalisering”. Label Kus en Astrid & Thérèse Volgens beide partijen zijn de wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer, die in prijs variërend van €4,95 tot €7,95 - zijn een mooie aanvulling op het assortiment van De Klok Dranken. Het assortiment met het etiket Astrid & Thérèse bestaat momenteel uit 15 eigen wijnen, ontstaan uit een langdurige samenwerking met wijnboeren uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk. Dit merk zal verder worden uitgebouwd naar 20 wijnen. Daarnaast voeren beiden ook het label Kus van Thérèse. Onder dit label valt een vijftal wijnen uit Spanje en Zuid-Afrika die speciaal zijn geproduceerd voor De Librije. Bron: @FoodClicks Samenwerking – De vinologen Astrid Joosten en Thérèse Boer  hebben in De Klok Dranken hun distributeur gevonden voor hun wijnen. De afzet van de wijnen van de twee personalities groeit binnen de horeca, waardoor een professionele distributiepartner nodig was. Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben die partner gevonden in De Klok Dranken, DKD: “Met hun zeer professionele bestel- en distributiesysteem kunnen zij onze bestaande én nieuwe horecaklanten vakkundig bedienen. Voor ons is dit weer een stap voorwaarts in professionalisering”. Label Kus en Astrid & Thérèse Volgens beide partijen zijn de wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer, die in prijs variërend van €4,95 tot €7,95 - zijn een mooie aanvulling op het assortiment van De Klok Dranken. Het assortiment met het etiket Astrid & Thérèse bestaat momenteel uit 15 eigen wijnen, ontstaan uit een langdurige samenwerking met wijnboeren uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk. Dit merk zal verder worden uitgebouwd naar 20 wijnen. Daarnaast voeren beiden ook het label Kus van Thérèse. Onder dit label valt een vijftal wijnen uit Spanje en Zuid-Afrika die speciaal zijn geproduceerd voor De Librije. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid