Wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer bij De Klok Dranken
Samenwerking – De vinologen Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben in De Klok Dranken hun distributeur gevonden voor hun wijnen. De afzet van de wijnen van de twee personalities groeit binnen de horeca, waardoor een professionele distributiepartner nodig was. Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben die partner gevonden in De Klok Dranken, DKD: “Met hun zeer professionele bestel- en distributiesysteem kunnen zij onze bestaande én nieuwe horecaklanten vakkundig bedienen. Voor ons is dit weer een stap voorwaarts in professionalisering”. Label Kus en Astrid & Thérèse Volgens beide partijen zijn de wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer, die in prijs variërend van €4,95 tot €7,95 - zijn een mooie aanvulling op het assortiment van De Klok Dranken. Het assortiment met het etiket Astrid & Thérèse bestaat momenteel uit 15 eigen wijnen, ontstaan uit een langdurige samenwerking met wijnboeren uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk. Dit merk zal verder worden uitgebouwd naar 20 wijnen. Daarnaast voeren beiden ook het label Kus van Thérèse. Onder dit label valt een vijftal wijnen uit Spanje en Zuid-Afrika die speciaal zijn geproduceerd voor De Librije. Bron: @FoodClicks Samenwerking – De vinologen Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben in De Klok Dranken hun distributeur gevonden voor hun wijnen. De afzet van de wijnen van de twee personalities groeit binnen de horeca, waardoor een professionele distributiepartner nodig was. Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben die partner gevonden in De Klok Dranken, DKD: “Met hun zeer professionele bestel- en distributiesysteem kunnen zij onze bestaande én nieuwe horecaklanten vakkundig bedienen. Voor ons is dit weer een stap voorwaarts in professionalisering”. Label Kus en Astrid & Thérèse Volgens beide partijen zijn de wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer, die in prijs variërend van €4,95 tot €7,95 - zijn een mooie aanvulling op het assortiment van De Klok Dranken. Het assortiment met het etiket Astrid & Thérèse bestaat momenteel uit 15 eigen wijnen, ontstaan uit een langdurige samenwerking met wijnboeren uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk. Dit merk zal verder worden uitgebouwd naar 20 wijnen. Daarnaast voeren beiden ook het label Kus van Thérèse. Onder dit label valt een vijftal wijnen uit Spanje en Zuid-Afrika die speciaal zijn geproduceerd voor De Librije. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht