Bekendmaking Foodservice Marketing Award tijdens Horecava
Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs.Op 15 januari is het de zevende keer dat de prijs wordt uitgereikt. Een vakjury bestaande uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys), de winnaar van vorig jaar hebben in een eerder stadium een voorselectie gemaakt van alle inzendingen. HMSHost International won vorig jaar met F&B Gate delivery de prijs op ‘Innovatie’, terwijl NS Stations met Smullers roze fritessaus de prijs in de wacht wist te slepen op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën was er toen ook een runner-up. Voor deze editie zijn de categorieën Innovatie en Activatie samengevoegd en wordt er nog maar één award uitgereikt. Alle inschrijvingen zijn door de juryleden beoordeeld op verschillende criteria, zoals verstrekte cijfers, (doelgroep)onderzoek, verkoopgroei en merkbekendheid. Prijsuitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats tijdens de Marketing Breakfast Club. Vorig jaar werd de bijenkomst voor het eerst gehouden en was zodanig succesvol dat beide partijen hebben afgesproken het ‘ontbijtcongres’ de komende drie jaar samen te organiseren. Bijgaand de vijf genomineerden. Bron: @FoodClicks Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs.Op 15 januari is het de zevende keer dat de prijs wordt uitgereikt. Een vakjury bestaande uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys), de winnaar van vorig jaar hebben in een eerder stadium een voorselectie gemaakt van alle inzendingen. HMSHost International won vorig jaar met F&B Gate delivery de prijs op ‘Innovatie’, terwijl NS Stations met Smullers roze fritessaus de prijs in de wacht wist te slepen op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën was er toen ook een runner-up. Voor deze editie zijn de categorieën Innovatie en Activatie samengevoegd en wordt er nog maar één award uitgereikt. Alle inschrijvingen zijn door de juryleden beoordeeld op verschillende criteria, zoals verstrekte cijfers, (doelgroep)onderzoek, verkoopgroei en merkbekendheid. Prijsuitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats tijdens de Marketing Breakfast Club. Vorig jaar werd de bijenkomst voor het eerst gehouden en was zodanig succesvol dat beide partijen hebben afgesproken het ‘ontbijtcongres’ de komende drie jaar samen te organiseren. Bijgaand de vijf genomineerden. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
NK Koffie de komende drie jaar op Horecava
Vakbeurs - Na het succes van voorgaande edities bundelen de Specialty Coffee Association (SCA Nederland) en Horecava opnieuw hun krachten voor de komende drie jaar om de nationale koffie kampioenschappen te organiseren tijdens Horecava.
Lees berichtMaxxam in zee met PS in foodservice voor impactmeting
Samenwerking - Maxxam, de grootste inkoopvereniging in de Nederlandse food-/out-of-home markt, en PS in foodservice hebben een vergaande samenwerking aangekondigd. De samenwerking is gericht op het bevorderen van duurzaamheid binnen de branche door het implementeren van de PS Impact score, een initiatief dat leveranciers op efficiënte wijze helpt bij het delen van duurzaamsheidsdata.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees berichtVrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtSodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval
Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.
Lees bericht