Deliveroo benoemt Susana Voces als ‘global vp’ voor Restaurants


Benoeming –Deliveroo heeft Susana Voces benoemd als nieuwe ‘Global vicepresident voor Restaurants’. De aanstelling van Voces is het gevolg van Deliveroo’s wereldwijde groei, zo laat de maaltijenbezorgdienst weten. Het bedrijf is momenteel in veertien markten actief en werkt wereldwijd met 80.000 restaurants samen. De benoeming van de nieuwe VP voor Restaurants heeft ook impact op de meer dan 2.500 restaurants waarmee Deliveroo in Nederland samenwerkt. Onder haar leiding zal Deliveroo Nederland met haar partnerrestaurants werken aan innovatie om de best mogelijke eetervaring voor consumenten te creëren. Bovendien gaat Deliveroo nieuwe tools ontwikkelen om restaurants te helpen om hun aanbod te verbeteren. Omzet verhogen Het streven van de VP voor Restaurants is om de omzet voor alle restaurants die samenwerken met Deliveroo te verhogen. Waaronder lokale Nederlandse bedrijven als de Thai Bird en Tante Nel en partners zoals KFC en Burger King. Voces werkt vanuit het hoofdkantoor van Deliveroo in Londen. Tot voor kort was zij General Manager voor Ebay (in Italië en Spanje). In deze functie heeft ze de positie van het bedrijf in zowel Italië als Spanje weten te versterken door de bekendheid van het platform sterk te vergroten. Het bedrijf telt in die landen op het platform 7,5 miljoen actieve gebruikers en 40.000 professionele verkopers. Haar focus al vp Restaurants zal komen te liggen op vijf gebieden: innovatie (zoals Virtual Brands), inzicht in data voor ondernemers (via Restaurant Home), uitbreiding van Marketer, versterking van Marketplace+ en meer aanbod voor klanten. Bron: Deliveroo Benoeming –Deliveroo heeft Susana Voces benoemd als nieuwe ‘Global vicepresident voor Restaurants’. De aanstelling van Voces is het gevolg van Deliveroo’s wereldwijde groei, zo laat de maaltijenbezorgdienst weten. Het bedrijf is momenteel in veertien markten actief en werkt wereldwijd met 80.000 restaurants samen. De benoeming van de nieuwe VP voor Restaurants heeft ook impact op de meer dan 2.500 restaurants waarmee Deliveroo in Nederland samenwerkt. Onder haar leiding zal Deliveroo Nederland met haar partnerrestaurants werken aan innovatie om de best mogelijke eetervaring voor consumenten te creëren. Bovendien gaat Deliveroo nieuwe tools ontwikkelen om restaurants te helpen om hun aanbod te verbeteren. Omzet verhogen Het streven van de VP voor Restaurants is om de omzet voor alle restaurants die samenwerken met Deliveroo te verhogen. Waaronder lokale Nederlandse bedrijven als de Thai Bird en Tante Nel en partners zoals KFC en Burger King. Voces werkt vanuit het hoofdkantoor van Deliveroo in Londen. Tot voor kort was zij General Manager voor Ebay (in Italië en Spanje). In deze functie heeft ze de positie van het bedrijf in zowel Italië als Spanje weten te versterken door de bekendheid van het platform sterk te vergroten. Het bedrijf telt in die landen op het platform 7,5 miljoen actieve gebruikers en 40.000 professionele verkopers. Haar focus al vp Restaurants zal komen te liggen op vijf gebieden: innovatie (zoals Virtual Brands), inzicht in data voor ondernemers (via Restaurant Home), uitbreiding van Marketer, versterking van Marketplace+ en meer aanbod voor klanten. Bron: Deliveroo

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Deliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt

Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.

Lees bericht



Groei bezorgformules dé ontwikkeling in food van 2021

Foodservice – De explosieve groei van bezorgformules voor boodschappen en maaltijden is dé ontwikkeling van 2021 in de Nederlandse foodmarkt. Dat laat de FSIN Food500 2022 zien. Het Food Service Instituut Nederland (FSIN) publiceert dit overzicht van de vijfhonderd foodbedrijven met de hoogste omzetten dit jaar voor het eerst sinds de coronapandemie.

Lees bericht



Ghost kitchen Casper wil minimaal vijf locaties in Nederland

Dark kitchen - Casper, een succesvolle Belgische bezorg- en afhaalketen, zet voet op Nederlandse bodem. Met een groei-injectie van vijf miljoen euro, geleid door Slingshot Ventures, wil het bedrijf tot 2024 vijftig locaties openen in Europa, te starten met alvast vijf vestigingen in Nederland. De eerste locatie opent in juni in Den Haag.

Lees bericht

SPAR laat boodschappen via thuisbezorgd bezorgen

Formulenieuws - SPAR Nederland en Thuisbezorgd.nl, onderdeel van Just Eat Takeaway.com, starten pilot om nu ook boodschappen te bezorgen in Nederland via het platform. Het gaat om een assortiment van zo’n 1000 geselecteerde producten, waaronder brood, melk en andere verse ingrediënten tot toiletartikelen en andere last-minute benodigdheden.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid