Eerste door Albron geëxploiteerde Anne&Max open


Formulenieuws –Anne&Max opende deze week de 17e vestiging van Anne&max. De locatie in The Mall of the Netherlands in Winkelcentrum Leidsenhage wordt geëxploiteerd door horeca- en leisurebedrijf Albron. Het wordt direct de grootste locatie van Anne&Max. Anne&Max is de afgelopen twee jaar fors gegroeid. En voor dit jaar staan er meer locaties gepland. Albron is de eerste partij met wie een strategische samenwerking is aangegaan voor vestigingen op high traffic locaties. Grootste locatie De locatie in Leidsenhage is 350m2 groot en heeft een terras van 70m2 terras. In totaal zijn er 186 zitplaatsen. Daarnaast heeft de vestiging een aantal onderdelen van het concept die voor het eerst worden toegepast, zoals slow-koffiebar, een thee & Koffiekas en een tasting- en demonstratieruimte koffie en thee. Maar ook een verkoopwand met zelfbediening (koffie & thee) en een kruidenwand. Nieuw is ook de open keuken en speciale mini-counter voor kinderen. Huiskamer Anne&Max ziet zichzelf graag als de huiskamer waar iedereen voor vers, gezond, biologisch en huisgemaakt ontbijt, lunch, high tea, borrel en koffie op elk moment van de dag kan binnen lopen. De gebruikte producten zijn veelal biologisch en vaak huisgemaakt. Bron: @FoodClicks Formulenieuws –Anne&Max opende deze week de 17e vestiging van Anne&max. De locatie in The Mall of the Netherlands in Winkelcentrum Leidsenhage wordt geëxploiteerd door horeca- en leisurebedrijf Albron. Het wordt direct de grootste locatie van Anne&Max. Anne&Max is de afgelopen twee jaar fors gegroeid. En voor dit jaar staan er meer locaties gepland. Albron is de eerste partij met wie een strategische samenwerking is aangegaan voor vestigingen op high traffic locaties. Grootste locatie De locatie in Leidsenhage is 350m2 groot en heeft een terras van 70m2 terras. In totaal zijn er 186 zitplaatsen. Daarnaast heeft de vestiging een aantal onderdelen van het concept die voor het eerst worden toegepast, zoals slow-koffiebar, een thee & Koffiekas en een tasting- en demonstratieruimte koffie en thee. Maar ook een verkoopwand met zelfbediening (koffie & thee) en een kruidenwand. Nieuw is ook de open keuken en speciale mini-counter voor kinderen. Huiskamer Anne&Max ziet zichzelf graag als de huiskamer waar iedereen voor vers, gezond, biologisch en huisgemaakt ontbijt, lunch, high tea, borrel en koffie op elk moment van de dag kan binnen lopen. De gebruikte producten zijn veelal biologisch en vaak huisgemaakt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht


Anne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast  met een avondkaart.

Lees bericht


Smaakchef van Albron wint Overall-prijs Innovation Award 2023

Verkiezing – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2023 zijn maandag bekendgemaakt. Overall winnaar 2023 is Albron met Smaakchef. Smaakchef ontzorgt het zorgpersoneel door de bereiding van de warme maaltijd uit handen te nemen. De winnaar van de Horecava Innovation Award is Uhhmami, culinaire plant based boulions in de smaken Vegetable, Chickenis, Oceanish en Beefish.

Lees bericht

Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid