FEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje
Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.
“Het is een bijzonder oranje sportjaar, en wij trappen het kleurrijk af met het vrolijkste feest van Nederland”, aldus Dennis de Borst, derde generatie eigenaar van FEBO. Cafetariaketen FEBO en Only Friends, een sportclub die ruim 800 sporters met een beperking uit Amsterdam en omgeving de mogelijkheid biedt om georganiseerd te sporten, hebben bij het unieke oranje shirt de handen ineen geslagen.
Dennis Gebbink, vader van Myron, begon na de ontdekking van Myron's handicap na te denken over zijn toekomst in de sport. Myron houdt van voetbal, maar had een teleurstellende ervaring bij een reguliere voetbalvereniging. Dit inspireerde Dennis tot het zoeken naar een geschikte sportomgeving voor Myron, wat leidde tot de oprichting van Sportclub Only Friends en het Friendship Sports Centre. De Borst: “ Het verhaal van Only Friends raakte ons, en daarom zijn wij al jaren hun vaste sponsor. Met dit shirt zorgen we voor extra aandacht en met een deel van de opbrengst steunen we Only Friends in hun doelstelling om sport voor iedereen bereikbaar te maken”.
Het oranje shirt is te koop via www.febo.nl voor €24,95, zolang de voorraad strekt.
Bron: Febo/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit
Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.
Lees berichtNespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtFEBO opent vestiging op Schiphol Plaza
Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.
Lees berichtUber’s Jaaroverzicht geeft inkijkje in Hollandse leefgewoonte
Bezorgdienst – Ooit afgevraagd hoeveel Big Macs er worden besteld bij Uber? Het Jaarverslag van de bezorgdienst geeft het antwoord: bijna vier miljoen. Verder is Nederland minder gierig dan gedacht n geeft het veel fooien. Populairste besteldag: Koningsdag.
Lees berichtGoede maand juni maakt bierverkoop 2e kwartaal niet goed
Bierverkopen - Door het slechte weer in april van dit jaar is de bierverkoop in het tweede kwartaal met 4,4% gedaald. In juni veerde de verkoop weliswaar op door mooi weer, maar onvoldoende om het verlies in april goed te maken. De consumptie van alcoholvrij bier steeg wel in het tweede kwartaal. Dat blijkt uit cijfers van de Nederlandse brouwers.
Lees berichtAlgemeen directeur Lidl Nederland Koninklijk onderscheiden
Onderscheiding - Algemeen directeur Lidl Nederland, Marcel Oosterwijk, is woensdag benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Deze Koninklijke onderscheiding mocht Oosterwijk in ontvangst nemen voor zijn inzet en visie op het gebied van duurzaam ondernemen binnen de Nederlands samenleving.
Lees bericht