fritz-kola komt met nieuw design fles
Frisdranken - Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen. Als onderdeel van het nieuwe ontwerp hebben merk illustrator Chris Mitchell en het Engelse ontwerpbureau Robot Food een vernieuwd fritz-kola merk logo ontworpen en een nieuw etiket met informatie over het bedrijf en de ingrediënten.
De fritz-limo's en de fritz-spritz vertegenwoordigen de kleurrijke diversiteit van het leven en zijn te herkennen aan de opvallende kleurencombinaties. Ook de fritz-kola fles heeft een make-over gekregen. Verder is het herbruikbare label op de flessen beter zichtbaar om fritz-kola duidelijker te onderscheiden van wegwerpverpakkingen. Florian Weins, Managing Director bij fritz-kola: "Vanaf de oprichting door twee studenten tot onze Europese expansie: we zijn altijd klaar voor een nieuw hoofdstuk zonder onze oorsprong te vergeten. Met het nieuwe design willen we dit proces en deze mentaliteit benadrukken”.
Bron: fritz-kola/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Prijsontwikkeling cafetaria’s in 2024 stabiel
Analyse - Na 2 jaar van substantiële prijsstijgingen is het beeld over de eerste maanden van 2024 nu veel constanter. De prijsstijgingen zoals uit het verleden doen zich nu niet meer zo sterk voor.
Lees berichtSuikergehalte Lipton in tien jaar tijd gehalveerd
Frisdranken - Het suikergehalte in het ijsthee assortiment van Lipton is in tien jaar tijd met 53% meer dan gehalveerd. Daarnaast kiest de consument ook bewust voor suikervrij of een frisdrank laag in suikers.
Lees berichtCoca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI
Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.
Lees berichtHero komt met Cassis No Bubbles
Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.
Lees berichtfritz-kola zet actie op voor skateboard van plastic doppen
Actie - fritz-kola, een frisdrankenmerk met focus op duurzaamheid, is een samenwerking aangegaan met het Nederlandse skateboardmerk WasteBoards. Samen zetten ze zich in voor #plasticfreejuly voor het recycling en hergebruik van grondstoffen en de strijd tegen plastic afval aan te gaan.
Lees berichtVrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over
Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.
Lees bericht