Heineken: bij ieder biertje een gratis watertje


Test (UPDATE) – Wat in Rio slaagt, slaagt ook in Nederland. Met deze gedachte biedt Heineken in het Holland Heineken House (HHH) op de Spelen gasten de mogelijkheid om bij ieder biertje zelf ook een watertje te tappen. Als het aan de bierbrouwer ligt moet bij succes ook de Nederlandse horeca over op de verstrekking van gratis water bij een biertje. Op dit moment fungeert het Holland Heineken House in olympisch Rio letterlijk en figuurlijk als proeflokaal, meldt dagblad De Telegraaf. Onder het motto ’deze is van ons’ kan iedere bezoeker bij een biertje zelf een glas water tappen. De stap is opmerkelijk, immers er zijn tal van mogelijkheden voor gasten om naast het biertje een alternatief te bestellen, maar daarvoor moet dan wel worden betaald. Een te hoge drempel, lijkt Heineken te vinden. Nederlands beroemdste brouwer wil, als de proef is geëvalueerd en succesvol is bevonden, straks ook in de Nederlandse kroegen gratis water verstrekken. Fien Bertrams van Heineken: "We zien het als ons doel om eraan bij te dragen dat verantwoord drinken ‘cool’ wordt. Gedurende het jaar zetten we hier onder meer onze 'Enjoy Heineken Responsibly' campagne voor in en hebben we verschillende andere intiatieven. Een iniatief dat nu loopt is een proef in het Holland Heineken House. 'This One is On Us' is een manier om de bezoekers ook af en toe een water te laten drinken. De bezoeker van het HHH kan zelf letterlijk een glaasje water tappen bovenop een glas, blikje of fles Heineken-bier. Dit idee is als pilot gelanceerd op enkele plekken in het Holland Heineken House en op enkele dagen. Het Holland Heineken House biedt de gelegenheid om This One Is On Us in de praktijk te testen en er ervaring mee op te doen. Het gaat dus om een proef." Bron: De Telegraaf   Test (UPDATE) – Wat in Rio slaagt, slaagt ook in Nederland. Met deze gedachte biedt Heineken in het Holland Heineken House (HHH) op de Spelen gasten de mogelijkheid om bij ieder biertje zelf ook een watertje te tappen. Als het aan de bierbrouwer ligt moet bij succes ook de Nederlandse horeca over op de verstrekking van gratis water bij een biertje. Op dit moment fungeert het Holland Heineken House in olympisch Rio letterlijk en figuurlijk als proeflokaal, meldt dagblad De Telegraaf. Onder het motto ’deze is van ons’ kan iedere bezoeker bij een biertje zelf een glas water tappen. De stap is opmerkelijk, immers er zijn tal van mogelijkheden voor gasten om naast het biertje een alternatief te bestellen, maar daarvoor moet dan wel worden betaald. Een te hoge drempel, lijkt Heineken te vinden. Nederlands beroemdste brouwer wil, als de proef is geëvalueerd en succesvol is bevonden, straks ook in de Nederlandse kroegen gratis water verstrekken. Fien Bertrams van Heineken: "We zien het als ons doel om eraan bij te dragen dat verantwoord drinken ‘cool’ wordt. Gedurende het jaar zetten we hier onder meer onze 'Enjoy Heineken Responsibly' campagne voor in en hebben we verschillende andere intiatieven. Een iniatief dat nu loopt is een proef in het Holland Heineken House. 'This One is On Us' is een manier om de bezoekers ook af en toe een water te laten drinken. De bezoeker van het HHH kan zelf letterlijk een glaasje water tappen bovenop een glas, blikje of fles Heineken-bier. Dit idee is als pilot gelanceerd op enkele plekken in het Holland Heineken House en op enkele dagen. Het Holland Heineken House biedt de gelegenheid om This One Is On Us in de praktijk te testen en er ervaring mee op te doen. Het gaat dus om een proef." Bron: De Telegraaf  

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Grapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam

Formulenieuws - Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, opent 17 mei haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam. De Grapedistrict flagshipstore komt pal tegenover de plek waar ooit de eerste winkel werd geopend.

Lees bericht



Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid