Jeroen Schaling Head of Marketing bij Deliveroo
Benoeming - Jeroen Schaling (36 jaar) start op 23 september als Head of Marketing bij Deliveroo Nederland. De maaltijdenbezorgservice is inmiddels in 14 steden in Nederland actief en werkt samen met meer dan 2.500 restaurants. Schaling werkte eerder van 2005 tot 2013 bij The Walt Disney Company als Press & PR-manager en later als Head of Marketing de divisie Parks & Resorts. Daarna werkte hij gedurende vier jaar bij NH Hotel Group, waar hij aangesteld werd als Director Marketing, Communication & E-Commerce. In de afgelopen twee jaar werkte Schaling als Marketing Director bij Nextview. Jeroen Schaling over zijn benoeming bij Deliveroo: “De rol van Head of Marketing bij Deliveroo stelt me in staat om drie van mijn grootste passies te combineren: marketing, technologie en eten & drinken. Mijn doel is om concreet bij te dragen aan de groei van Deliveroo in Nederland.” Bron: @FoodClicks Benoeming - Jeroen Schaling (36 jaar) start op 23 september als Head of Marketing bij Deliveroo Nederland. De maaltijdenbezorgservice is inmiddels in 14 steden in Nederland actief en werkt samen met meer dan 2.500 restaurants. Schaling werkte eerder van 2005 tot 2013 bij The Walt Disney Company als Press & PR-manager en later als Head of Marketing de divisie Parks & Resorts. Daarna werkte hij gedurende vier jaar bij NH Hotel Group, waar hij aangesteld werd als Director Marketing, Communication & E-Commerce. In de afgelopen twee jaar werkte Schaling als Marketing Director bij Nextview. Jeroen Schaling over zijn benoeming bij Deliveroo: “De rol van Head of Marketing bij Deliveroo stelt me in staat om drie van mijn grootste passies te combineren: marketing, technologie en eten & drinken. Mijn doel is om concreet bij te dragen aan de groei van Deliveroo in Nederland.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’
Analyse – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.
Lees berichtGetir app krijgt donatieknop Jeugdeducatiefonds
Bezorgactie - De Getir en Gorillas app krijgen een donatieknop voor het Jeugdeducatiefonds (JEF). De bezorgdiensten willen op die manier een bijdrage leveren aan de armoedebestrijding op scholen.
Lees berichtGetir stopt in aantal landen, maar blijft actief in Nederland
Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdienst Getir laat weten dat het bedrijf zich terugtrekt uit Spanje, Italië en Portugal. Tegelijkertijd is Getir een financieringsronde aan het afronden en blijft het bedrijf actief in het Verenigd Koninkrijk, de VS, Duitsland, Nederland en Turkije.
Lees berichtSTIVA en Flink tekenen gedragscode tijdens NIX18 week
Bezorgdienst - De Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) en boodschappenbezorger Flink hebben de Gedragscode Verantwoorde Alcohol Bezorging ondertekend. Dat gebeurde tijdens de NIX18 week van Flink.
Lees berichtPlantaardige zuiveldrinks het meest populair bij Gorillas
Vegan - Tijdens World Vegan Day wordt de veganistische leefstijl in het zonnetje gezet. Bij bezorgdienst Gorillas zien ze niet alleen het plantaardige aanbod fors toenemen, maar ook de vraag. Uit eigen onderzoek onder 100.000 bezorgingen blijken de plantaardige zuivelproducten het meest populair.
Lees berichtDeliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt
Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.
Lees bericht