Join Program wint contract campus Booking.com
Catering - Booking.com kiest voor cateringvernieuwer Join Program om het complete voedsel- en drank aanbod te produceren en faciliteren voor het nieuwe kantoor. Booking.com verhuist in 2023 naar een nieuwe campus en heeft in Join Program de partner gevonden om ervoor te zorgen dat alle HQ-medewerkers zich thuis gan voelen.
Deze unieke Booking.com campus op het Oosterdokeiland, direct naast het Centraal Station gelegen, is ontworpen volgens de laatste standaarden met meer dan 3400 werkplekken, 3 restaurants, een auditorium en meerdere eventruimtes. Het gebouw heeft een open karakter met voldoende groene ruimtes.
Duurzaam
Booking.com creëert op de campus een veilige, inspirerende en gezonde omgeving waar mensen graag naar toe komen. Goed eten en drinken is daarbij van groot belang. Ook de manier waarop men gaat eten en drinken speelt een rol: duurzaam en gemak gaan voorop. Het concept van Join Program (onderdeel van de Vermaat Groep) sluit hier naadloos op aan. Join Program gelooft dat goed eten het recept is voor een betere werkende wereld. ‘Met duurzame, superverse en authentieke gerechten brengen de Food Curators en chefs de seizoenen naar ieders bord,’ zo laat het bedrijf weten.
Internationaal team
Angeline Zijlstra, Manager Workspace Services HQ, Booking.com: “We waren op zoek naar een ambitieuze club die in staat is om het hele jaar divers en authentiek te koken vanuit een externe keuken en onze teams kan betrekken bij het menu. In Join Program vonden we die vernieuwende partner die dezelfde waarden deelt rondom inclusiviteit, gezondheid en duurzaamheid. Bovendien snappen ze de cultuur en wensen van ons jonge, internationale team.”
Tech-based
Als basis ontwikkelde Join Program een platform, een uitgebreide database met ingrediënten inclusief allergenen en gerechten. Deze applicatie biedt veel functionaliteiten om het leven van workplace-, HR- en officemanagers makkelijker te maken. Bovendien minimaliseert deze benadering de hoeveelheid afval. Met de herbruikbare verpakkingen kunnen Booking.com-medewerkers het ook elders opeten. Oprichter en directeur van Join Program Maurits Tofohr: “Booking.com is innovatief tot in elke vezel en duurzaam in haar workplacemanagement. We zijn ontzettend trots om onze kennis in te zetten voor deze unieke campus.”
Bron: Join Program/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht