Jumbo opent zevende Nederlandse foodmarkt in Leidschendam


Formulenieuws – Jumbo opende vandaag in Leidschendam de zevende locatie volgens het foodmarkt-format in Nederland. De invulling van deze locatie is weer een slag beter dan de voorgaande vestigingen en de laatste in Leidsche Rijn in Utrecht. De combinatie Jumbo en La place is op deze locatie nog verder en beter uitgewerkt. Wat dat betreft geeft Jumbo wel invulling aan de slogan ‘elke dag beter’. In ‘The Mall of the Netherlands’ heeft Jumbo ruim 3.000 m² aan foodbeleving neergezet, waar het beste van Jumbo en La Place wordt gecombineerd. In de supermarkt worden verschillende nieuwe elementen getest, zoals de olijvenbar, waar klanten zelf kunnen scheppen, maar ook in het zelf samenstellen van koffie en thee zijn nieuwe initiatieven neergezet. Ook in de bekende La Place-units zijn nieuwe recepturen en gerechten geplaatst. Opvallend is ook de ruime aandacht aan vegan-, biologische en halalproducten. Duidelijk is dat er ook op deze nieuwe locatie weer tal van uitbreidingen hebben plaatsgevonden. Testen De locatie werd geopend door CEO Frits van Eerd en CFO Ton van Veen samen met filiaalmanager Mohamed el Khadi. Op de groente- en fruitafdeling, die direct aan het begin ligt, zijn enkele pilots ingericht met aandacht voor minder en herbruikbare verpakkingen en ook kleinere groenten om voedselverspilling tegen te gaan. Zo wordt een aantal soorten groente en fruit onverpakt aangeboden vanuit een grote koelwand. Dit heeft een langere kwaliteitsgarantie én minder verpakkingen als groot voordeel. Om stuks groente en fruit mee te nemen, start er een test met herbruikbare zakjes. Hiermee biedt Jumbo de optie om vaker hetzelfde zakje te gebruiken bij het boodschappen doen. Deze zakjes kunnen klanten ook voor broodjes gebruiken. Ook staat in Jumbo Foodmarkt Leidschendam een speciaal display met onverpakte, biologisch geteelde groente zoals broccoli, komkommer en verschillende paprikasoorten. Deze producten zijn kleiner dan de reguliere variant om kleine huishoudens te bedienen, en zijn niet verpakt. (In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over deze nieuwe foodmarkt van Jumbo. Nog geen abonnee? Vraag hier een gratis digitaal abonnement aan) Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Jumbo opende vandaag in Leidschendam de zevende locatie volgens het foodmarkt-format in Nederland. De invulling van deze locatie is weer een slag beter dan de voorgaande vestigingen en de laatste in Leidsche Rijn in Utrecht. De combinatie Jumbo en La place is op deze locatie nog verder en beter uitgewerkt. Wat dat betreft geeft Jumbo wel invulling aan de slogan ‘elke dag beter’. In ‘The Mall of the Netherlands’ heeft Jumbo ruim 3.000 m² aan foodbeleving neergezet, waar het beste van Jumbo en La Place wordt gecombineerd. In de supermarkt worden verschillende nieuwe elementen getest, zoals de olijvenbar, waar klanten zelf kunnen scheppen, maar ook in het zelf samenstellen van koffie en thee zijn nieuwe initiatieven neergezet. Ook in de bekende La Place-units zijn nieuwe recepturen en gerechten geplaatst. Opvallend is ook de ruime aandacht aan vegan-, biologische en halalproducten. Duidelijk is dat er ook op deze nieuwe locatie weer tal van uitbreidingen hebben plaatsgevonden. Testen De locatie werd geopend door CEO Frits van Eerd en CFO Ton van Veen samen met filiaalmanager Mohamed el Khadi. Op de groente- en fruitafdeling, die direct aan het begin ligt, zijn enkele pilots ingericht met aandacht voor minder en herbruikbare verpakkingen en ook kleinere groenten om voedselverspilling tegen te gaan. Zo wordt een aantal soorten groente en fruit onverpakt aangeboden vanuit een grote koelwand. Dit heeft een langere kwaliteitsgarantie én minder verpakkingen als groot voordeel. Om stuks groente en fruit mee te nemen, start er een test met herbruikbare zakjes. Hiermee biedt Jumbo de optie om vaker hetzelfde zakje te gebruiken bij het boodschappen doen. Deze zakjes kunnen klanten ook voor broodjes gebruiken. Ook staat in Jumbo Foodmarkt Leidschendam een speciaal display met onverpakte, biologisch geteelde groente zoals broccoli, komkommer en verschillende paprikasoorten. Deze producten zijn kleiner dan de reguliere variant om kleine huishoudens te bedienen, en zijn niet verpakt. (In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over deze nieuwe foodmarkt van Jumbo. Nog geen abonnee? Vraag hier een gratis digitaal abonnement aan) Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht

Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid