Just Eat Takeaway sluit omvangrijke sponsordeal met UEFA Champions League


(V.l.n.r.) Maurine Alma (CMO, Just Eat Takeaway.com), Marijn Luchtman (Head of Sponsorships, Just Eat Takeaway.com) en Jitse Groen (CEO en oprichter, Just Eat Takeaway.com)

Sponsorship – Maaltijdbezorgdienst Just Eat Takeaway heeft als partner een meerjarige en omvangrijke sponsordeal gesloten met de UEFA. Het sponsorship gaat om een breed scala aan UEFA-voetbalcompetities.

De competities waarin Just Eat Takeaway als sponsor optreedt betreft de UEFA Champions League voor heren en dames, UEFA Europa League, EURO voor dames en heren. evenals jeugd- en zaalvoetbalwedstrijden. De samenwerking is een logische opvolging van het huidige UEFA EURO 2020-partnerschap van het bedrijf dat er al lag. Het sponsorprogramma zorgt ervoor dat Just Eat Takeaway.com in totaal twaalf UEFA-competities en -evenementen gaat ondersteunen.

“Just Eat Takeaway.com is marktleider in veel landen en we waren verheugd toen ze eind 2019 toetraden tot UEFA-partner voor de UEFA EURO”, aldus Guy-Laurent Epstein, UEFA-marketingdirecteur. “Deze deal laat hun toewijding zien om op alle Europese niveaus voetbal te ondersteunen”.

“Onze strategie is om onze premium huishoudelijke merken te koppelen aan de meest premium sportevenementen ter wereld”, zegt Jitse Groen, CEO en oprichter van Just Eat Takeaway.com. “Het is vooral belangrijk voor ons om zowel de dames- als de herentoernooien te sponsoren. Ons merk is er voor iedereen, en sport zou dat ook moeten zijn. We delen deze doelen met de UEFA. "

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway

Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.

Lees bericht


Thuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA

Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.

Lees bericht

Minder bestellingen en kosten bij Just Eat Takeaway

Analyse -Just Eat Takeaway, het bedrijf achter Thuisbezorgd.nl, heeft in het eerste halfjaar minder bestellingen kunnen verzorgen dan een jaar geleden. Door iets hogere bestedingen per bestelling en fors snijden in de kosten heeft het bedrijf toch de winstcijfers aanzienlijk zien verbeteren.

Lees bericht

Thuisbezorgd.nl en Healthy Fridge kondigen partnership aan

Samenwerking - Eten-bestelsite Thuisbezorgd en Healthy Fridge, leverancier van een dagvers en gezond grab & go assortiment gaan samenwerken. Het partnership moet leiden tot een flexibelere invulling van de catering in een hybride werkomgeving, door de inzet van een slimme koelkast die 24/7 beschikbaar is.

Lees bericht


Thuisbezorgd zet duurzame verpakking in tijdens UEFA-finales

Bezorgdienst – Thuisbezorgd gaat tijdens de UEFA-finales voor het eerst duurzame voedselverpakkingen gebruiken. Samen met de UEFA en UEFA-partners PepsiCo en Heineken wil het bezorgbedrijf op die manier het gebruik van wegwerpplastic verpakkingen verminderen. Het gaat bij de finales om een test.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid