Nathan Rutjes doet ‘Van Gaaltje’ voor Venco
Campagne - Dropmerk Venco zet voormalig Roda JC-speler en nationale Mister Positivo Nathan Rutjes in om de nieuwe merkcampagne op tv af te trappen. In de TV-commercial, is te zien hoe de voetballer met het opvallende kapsel zijn best doet om zich een beetje verstaanbaar te maken in het Engels. Ex-voetballer Ronald de Boer verzorgt de voice-over. De commercial wordt vanavond voor het eerst op tv vertoond. De commercial speelt in op de vaak gebrekkige beheersing van de Engelse taal bij Nederlandse voetballers en trainers. Zo maakte Louis van Gaal eerder indruk met zijn steenkolenengels als coach van Manchester United. Van Gaal bracht Engeland ‘another cook’ en ‘horny players’. Rutjes doet niet voor hem onder met zinnen als ‘We let them eat the cheese from our bread’ en ‘everthing is walking completely In the soep'. Lekker Nederlands Met de campagne ‘Lekker Nederlands’ benadrukt Venco dat drop en Venco net zo bij Nederland horen als het gebruik van onze fiets. Ook ons steenkolenengels is volgens Nederlanders zo’n typische Nederlandse eigenaardigheid. In de drie TV-commercials, draait het ook om het aanvoelen van die typische Nederlandse eigenaardigheden waar we stiekem best een beetje om kunnen lachen, zo laat het reclamebureau weten. Zo komt naast Rutjes een weerman aan bod die altijd klaagt over het weer- zelfs als het heerlijk warm is - en wordt onze regeltjescultuur op ludieke wijze in beeld gebracht. De commercials zijn gemaakt door reclamebureau Alfred International. Bron: Venco Campagne - Dropmerk Venco zet voormalig Roda JC-speler en nationale Mister Positivo Nathan Rutjes in om de nieuwe merkcampagne op tv af te trappen. In de TV-commercial, is te zien hoe de voetballer met het opvallende kapsel zijn best doet om zich een beetje verstaanbaar te maken in het Engels. Ex-voetballer Ronald de Boer verzorgt de voice-over. De commercial wordt vanavond voor het eerst op tv vertoond. De commercial speelt in op de vaak gebrekkige beheersing van de Engelse taal bij Nederlandse voetballers en trainers. Zo maakte Louis van Gaal eerder indruk met zijn steenkolenengels als coach van Manchester United. Van Gaal bracht Engeland ‘another cook’ en ‘horny players’. Rutjes doet niet voor hem onder met zinnen als ‘We let them eat the cheese from our bread’ en ‘everthing is walking completely In the soep'. Lekker Nederlands Met de campagne ‘Lekker Nederlands’ benadrukt Venco dat drop en Venco net zo bij Nederland horen als het gebruik van onze fiets. Ook ons steenkolenengels is volgens Nederlanders zo’n typische Nederlandse eigenaardigheid. In de drie TV-commercials, draait het ook om het aanvoelen van die typische Nederlandse eigenaardigheden waar we stiekem best een beetje om kunnen lachen, zo laat het reclamebureau weten. Zo komt naast Rutjes een weerman aan bod die altijd klaagt over het weer- zelfs als het heerlijk warm is - en wordt onze regeltjescultuur op ludieke wijze in beeld gebracht. De commercials zijn gemaakt door reclamebureau Alfred International. Bron: Venco
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Cloetta gaat nieuwe duurzame fabriek bouwen
Zoetwaren - Het Zweedse bedrijf Cloetta, fabrikant van bekende snoepmerken als Red Band, Venco en Lonka, is voornemens haar snoep- en dropproductienetwerk te verbeteren met de bouw van een nieuwe fabriek.
Lees berichtCloetta combineert drop en chocolade in Choco D’rop
Introductie – Zoetwarenspecialist Cloetta Holland komt met Choco D’rop. Het product combineert twee Hollandse lekkernijen in een verwenproduct, door de oer-Hollandse Venco-drop te voorzien van een laag chocolade.
Lees bericht