Succesvolle pop-up Ben & Jerry's Chunky Experience


Het tweede weekend kwamen er 1200 mensen naar de Ben & Jerry pop-up in Hofbogen in Rotterdam

Pop-up – De twee weekenden dat de Ben & Jerry’s Chunky Experience was geopend, hebben het gewenste resultaat gegeven: menig ijsliefhebber wist de weg te vinden naar de tijdelijke locatie in de Hofbogen in Rotterdam om de wereld van chunks en swirls te proberen. Het tweede weekend zelfs 1200 mensen.

Tijdens de Experience werden alle zintuigen geprikkeld. Denk aan een 360 photobooth, Ben & Jerry's twist op het trending ‘Sip & Paint’ en met als kers op de taart een one-of-a-kind immersieve audiovisuele ervaring. En veel gratis ijs. Lieve Dings, Brand Manager bij Ben & Jerry’s, is blij met de enthousiaste reacties op de pop-up: ‘Ons doel is om fans en onze doelgroep eraan te herinneren dat Ben & Jerry’s meer is dan alleen een ijsmerk. Het idee om chunks, swirls & fun naar onze fans te brengen in een digitale én fysieke wereld, is samengekomen in deze unieke immersive experience’

Sundae sensatie

Eerder dit jaar heeft Ben & Jerry’s drie nieuwe Sundae-smaken gelanceerd. De nieuwe getopte ijsjes - waarvan één helemaal vegan - zijn geïnspireerd op de iconische Amerikaanse sundae-ijsjes. De nieuwe Sundaes zijn fairtrade en worden gemaakt in de ijsfabriek in Hellendoorn met natuurlijke ingrediënten. Bij de pop-uplocatie waren ook de brownies van de sociale bakkerij Greyston verkrijgbaar.

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





No Sugar Daddies ontwikkelt gezondere hagelslag

Introductie - No Sugar Daddies introduceert een gezondere hagelslag, verkrijgbaar in de varianten puur en original. De varianten bevatten de helft minder suiker dan reguliere hagelslag. Beide varianten zijn biologisch gecertificeerd en 100% plantaardig.

Lees bericht


Rotterdam krijgt met SMASH een nieuwe hamburgerervaring

Horecaconcept – Rotterdam moet binnenkort een nieuw horecaconcept krijgen waar alles draait om de hamburger. Initiatiefnemer Diego Buik belooft een bescheiden menukaart maar ‘met de vertrouwde kwaliteit van Chef Diego en Diego’s Burgers, vertaald naar een 'diner-concept' met burgers, friet en dranken’.

Lees bericht

Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid