Vrumona start vervolgcampagne op ‘Doe maar een frisje’

Campagnebeeld van Join The Royal Club van Vrumona

Campagne –Royal Club is vandaag gestart met een vervolgcampagne op ‘Doe maar een frisje’. De campagne waarin het frisdrankmerk een kruistocht hield tegen onverschilligheid, krijgt nu met het thema “Join The Royal Club een vervolg met de insteek wat er gebeurt als je smaak bekent en wel kiest.

Drankenleverancier Vrumona zegt in een toelichting op de campagne dat frisdrinkers de situatie herkennen als ze worden gevraagd “Wat wil je drinken?” Het antwoord “Doe maar een frisje” is dan een gemiste kans. Want voor je smaak uitkomen, maakt het leven spannender, zo is de motivatie. Martijn Slebus van Royal Club: “ In de campagne moedigen we mensen aan hun smaak niet voor zichzelf te houden maar met trots uit te dragen. Want kiezen is beter dan onverschilligheid. Royal Club heeft een brede range aan drankjes met soda’s en tonics met een bite en uitgesproken smaak, waarmee we de doorsnee massa ontstijgen”. De campagne is op diverse plaatsen te zien.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek