Vrumona start vervolgcampagne op ‘Doe maar een frisje’


Campagne –Royal Club is vandaag gestart met een vervolgcampagne op ‘Doe maar een frisje’. De campagne waarin het frisdrankmerk een kruistocht hield tegen onverschilligheid, krijgt nu met het thema “Join The Royal Club een vervolg met de insteek wat er gebeurt als je smaak bekent en wel kiest. Drankenleverancier Vrumona zegt in een toelichting op de campagne dat frisdrinkers de situatie herkennen als ze worden gevraagd “Wat wil je drinken?” Het antwoord “Doe maar een frisje” is dan een gemiste kans. Want voor je smaak uitkomen, maakt het leven spannender, zo is de motivatie. Martijn Slebus van Royal Club: “ In de campagne moedigen we mensen aan hun smaak niet voor zichzelf te houden maar met trots uit te dragen. Want kiezen is beter dan onverschilligheid. Royal Club heeft een brede range aan drankjes met soda’s en tonics met een bite en uitgesproken smaak, waarmee we de doorsnee massa ontstijgen”. De campagne is op diverse plaatsen te zien. Bron: @FoodClicks Campagne –Royal Club is vandaag gestart met een vervolgcampagne op ‘Doe maar een frisje’. De campagne waarin het frisdrankmerk een kruistocht hield tegen onverschilligheid, krijgt nu met het thema “Join The Royal Club een vervolg met de insteek wat er gebeurt als je smaak bekent en wel kiest. Drankenleverancier Vrumona zegt in een toelichting op de campagne dat frisdrinkers de situatie herkennen als ze worden gevraagd “Wat wil je drinken?” Het antwoord “Doe maar een frisje” is dan een gemiste kans. Want voor je smaak uitkomen, maakt het leven spannender, zo is de motivatie. Martijn Slebus van Royal Club: “ In de campagne moedigen we mensen aan hun smaak niet voor zichzelf te houden maar met trots uit te dragen. Want kiezen is beter dan onverschilligheid. Royal Club heeft een brede range aan drankjes met soda’s en tonics met een bite en uitgesproken smaak, waarmee we de doorsnee massa ontstijgen”. De campagne is op diverse plaatsen te zien. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht


Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht

Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht




Vrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over

Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid