Zwanenberg komt met nieuwe Kips Vega-campagne
Campagne – Kips heeft een nieuwe campagne ontwikkeld die erop is gericht consumenten ervan te overtuigen dat Kips Vega een feestje is op je boterham. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.
Marketing Manager Sanne Westdijk van Zwanenberg Food Group: “We zien dat consumenten bij de avondmaaltijd al vaker hun vlees vervangen door een vegetarisch of veganistisch alternatief. Maar bij ontbijt of lunch is dat veel minder het geval. Daar wil Kips verandering in brengen met deze campagne met als pay-off ‘Kips Vega, een feestje op je boterham’.” Kips kiest daarbij voor een vrolijke insteek.
Zwanenberg Food Group produceert vleesconserven, snacks, soepen, sauzen, gemaksmaaltijden en vegetarische producten. De onderneming exporteert vleesconserven - onder andere onder de merknaam ZWAN - naar meer dan honderd landen wereldwijd. In de Benelux is de onderneming vooral bekend van de merken Kips (leverworst, paté, snacks, vega-producten), Huls (droge worst), Struik (knakworst, soepen, maaltijden) en Chicken Tonight (maaltijdsauzen).
Bron: Zwanenberg Food Group/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Private Labelbeurs PLMA vult negen RAI-hallen met food
Vakbeurzen - Ruim 2.950 exposanten uit 70 landen gaan op 28 en 29 mei de beurshallen vullen van de RAI in Amsterdam. Negen hallen van het Amsterdam Convention Centre worden in beslag genomen door de foodbedrijven. De PLMA is daarmee de grootste foodvakbeurs in Nederland.
Lees berichtEerste gezamenlijke meting eiwittransitie supermarkten
Supermarkten - In Nederland is 39,7% van de eiwitten die we kopen in de supermarkt plantaardig en 60,3% dierlijk. Dit blijkt uit de eerste gezamenlijke Eiweet-meting van de supermarkten Aldi, Dirk, Ekoplaza, Jumbo, Lidl en Plus, in samenwerking met de Green Protein Alliance en ProVeg Nederland.
Lees berichtRoyal Swinkels introduceert biologisch gebrouwen FreeBrew
Introductie - Royal Swinkels introduceert een caloriearme craft soda op basis van mout. FreeBrew is gemaakt van biologische ingrediënten en mouten van gerst, haver, tarwe en spelt. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd, en komt in de smaken bloedsinaasappel, citroen en framboos.
Lees berichtCafetariaformule Kwalitaria ziet vega aandeel groeien
Formulenieuws – De vraag naar vegetarisch groeit nog steeds, merkt ook Kwalitaria. En daarmee groeit ook het aanbod van de cafetariaformule. De ruim 135 vestigingen hebben een steeds uitgebreider vega assortiment met onder andere burgers, snacks en friet specials.
Lees berichtNieuw bij Captain Food de plantaardige gehaktbal
Introductie – De plantaardige gehaktbal is te gebruiken voor het bekende broodjes bal, als onderdeel van een maaltijd, direct eetbaar vanuit de jus of als een berehap met pindasaus. De nieuwe vleesloze bal van Captain Food smaakt als half-om-half gehakt en is vrijwel overal voor inzetbaar.
Lees berichtHela komt met ready-to-serve Maaltijdsauzen
Introductie – Hela brengt vanaf april dit jaar zeven nieuwe maaltijdsauzen op de markt die de foodprofessional in de keuken kunnen helpen op het gebied van gemak, smaak en gezondheid.
Lees bericht