Koffiebrander Peeze viert 140-jarig bestaan
Jubileum – Koffiebrander Peeze bestaat 140 jaar en gaat dat vieren met een klantenactie. Afnemers die een gouden ticket vinden tussen hun bestelling, winnen een speciaal klantenarrangement van het koffiemerk. In totaal worden er twaalf gouden tickets bij de bestellingen verspreid, waarmee klanten speciaal georganiseerde arrangementen kunnen winnen. Ontdekken en ontmoeten staat centraal bij deze arrangementen. Zo is er kijkje achter de schermen te winnen bij een van Nederlands grootste dierentuinen tot en met een VIP-arrangement met driegangendiner bij een bekend theater in onze hoofdstad. Peeze een van de eerste koffiemerken met het Fairtrade/ BIO-keurmerk en leverde tevens de koffiebonen aan de allereerste espressobar in Nederland. Bron: @FoodClicks Jubileum – Koffiebrander Peeze bestaat 140 jaar en gaat dat vieren met een klantenactie. Afnemers die een gouden ticket vinden tussen hun bestelling, winnen een speciaal klantenarrangement van het koffiemerk. In totaal worden er twaalf gouden tickets bij de bestellingen verspreid, waarmee klanten speciaal georganiseerde arrangementen kunnen winnen. Ontdekken en ontmoeten staat centraal bij deze arrangementen. Zo is er kijkje achter de schermen te winnen bij een van Nederlands grootste dierentuinen tot en met een VIP-arrangement met driegangendiner bij een bekend theater in onze hoofdstad. Peeze een van de eerste koffiemerken met het Fairtrade/ BIO-keurmerk en leverde tevens de koffiebonen aan de allereerste espressobar in Nederland. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Nespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtDunkin’ introduceert abonnement met koffie voor €1
Formulenieuws – Koffie- en bakkerijketen Dunkin' introduceert het Dunkin' Koffie Abonnement in Nederland en België. Vanaf donderdag 11 april kunnen koffieliefhebbers elke dag genieten van maximaal drie warme dranken voor slechts €1 per dag.
Lees berichtInspirerend Amsterdam Coffee Festival 2024
Vakbeurzen - Klein, overzichtelijk, maar vooral inspirerend. Zo kunnen we het Amsterdam Coffee Festival in de Amsterdamse Gasfabriek wel samenvatten, die van 4 tot en met 6 april werd gehouden. Op dit driedaagse vakevent staan koffie en thee centraal en alles wat daarbij komt kijken op het gebied van techniek, verpakking en hulpmiddelen om de smaak en de beleving verder te vergroten.
Lees berichtSodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval
Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.
Lees berichtPlantaardige koffiemelk groeit, maar koemelk op het werk blijft favoriet
Onderzoek – Hoewel plantaardige melk in de koffie terrein wint onder de jongere generatie, is het gebruik van koemelk toch veruit favoriet onder werknemers. Dat blijkt uit een analyse, die koffie- en theefabrikant Jacobs Douwe Egberts, het afgelopen jaar heeft gemaakt naar de voorkeuren voor koemelk of plantaardig in de koffie.
Lees berichtPelican Rouge Coffee Roasters behaalt Ecovadis Gold Medal
Koffie - Pelican Rouge Coffee Roasters heeft de Ecovadis Gold Medal ontvangen. Deze onderscheiding benadrukt de inzet van het merk voor duurzaamheid in de koffie-industrie als het gaat om duurzame werkmethoden en verantwoordelijke sourcing van de koffiebonen.
Lees bericht