Alle Domino’s-winkels over op GPS-Tracking
Formulenieuws - Vanaf vandaag kunnen alle klanten die via dominos.nl bestellen hun bestelling volgen via een kaart op de Pizza Tracker pagina. Inmiddels maken namelijk alle winkels gebruik van GPS-trackers. De bezorging wordt hierdoor vastgelegd voor zowel de klant, als voor de manager van de winkel. Na het succes van de GPS-volgdienst in de winkels in Hoogeveen, Soest, Empel, Hoofddorp en Gorinchem, is nu de rest van Nederland aan de beurt. Nicky Claeys, CMO Domino’s Nederland en België, is verheugd om de gratis service te lanceren in alle winkels. Klanten van Domino’s krijgen door de GPS-Tracker meer controle en inzicht over de bezorging van hun bestelling, en kunnen zo hun tijd efficiënter invullen. Op de GPS-Tracker is te zien hoelang het nog duurt voordat de bezorger voor de deur staat, dus de klant kan zelf inschatten of er nog tijd is om nog even te douchen of de hond uit te laten etc. Ook de managers in de winkels ervaren veel gemak met de GPS-Trackers. De grootste winst zit vooral in verbeterde analyse met meer inzicht in de route en controle over de afgesproken procedures met betrekking tot snelheid en veiligheid. De managers weten door de GPS-Tracker precies waar de bezorger zich bevindt, door dit inzicht kan ten tijden van een ongeval of overval snel geanticipeerd worden. Bron: Domino’s Formulenieuws - Vanaf vandaag kunnen alle klanten die via dominos.nl bestellen hun bestelling volgen via een kaart op de Pizza Tracker pagina. Inmiddels maken namelijk alle winkels gebruik van GPS-trackers. De bezorging wordt hierdoor vastgelegd voor zowel de klant, als voor de manager van de winkel. Na het succes van de GPS-volgdienst in de winkels in Hoogeveen, Soest, Empel, Hoofddorp en Gorinchem, is nu de rest van Nederland aan de beurt. Nicky Claeys, CMO Domino’s Nederland en België, is verheugd om de gratis service te lanceren in alle winkels. Klanten van Domino’s krijgen door de GPS-Tracker meer controle en inzicht over de bezorging van hun bestelling, en kunnen zo hun tijd efficiënter invullen. Op de GPS-Tracker is te zien hoelang het nog duurt voordat de bezorger voor de deur staat, dus de klant kan zelf inschatten of er nog tijd is om nog even te douchen of de hond uit te laten etc. Ook de managers in de winkels ervaren veel gemak met de GPS-Trackers. De grootste winst zit vooral in verbeterde analyse met meer inzicht in de route en controle over de afgesproken procedures met betrekking tot snelheid en veiligheid. De managers weten door de GPS-Tracker precies waar de bezorger zich bevindt, door dit inzicht kan ten tijden van een ongeval of overval snel geanticipeerd worden. Bron: Domino’s
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Drie favoriete gerechten in één My Domino’s Box
Introductie – Pizzaketen Domino's introduceert de My Domino's Box: een eenpersoons box met ruimte voor een mini-versie van je favoriete pizza en twee bijgerechten. De box is naar eigen smaak samen te stellen. Volgens Domino’s zijn er op die manier honderden mogelijke combinaties mogelijk.
Lees berichtDomino’s lanceert e-bike met ‘slimme oven’ achterop
Formulenieuws - Domino’s komt als bezorgdienst met een nieuw type bezorging. De pizzaformule introduceert de Domino’s DxB, een e-bike met ingebouwde pizza-oven die de pizza gedurende de rit op precies de juiste temperatuur van 68 graden houdt.
Lees bericht‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’
Analyse – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.
Lees berichtGetir app krijgt donatieknop Jeugdeducatiefonds
Bezorgactie - De Getir en Gorillas app krijgen een donatieknop voor het Jeugdeducatiefonds (JEF). De bezorgdiensten willen op die manier een bijdrage leveren aan de armoedebestrijding op scholen.
Lees berichtGetir stopt in aantal landen, maar blijft actief in Nederland
Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdienst Getir laat weten dat het bedrijf zich terugtrekt uit Spanje, Italië en Portugal. Tegelijkertijd is Getir een financieringsronde aan het afronden en blijft het bedrijf actief in het Verenigd Koninkrijk, de VS, Duitsland, Nederland en Turkije.
Lees berichtSTIVA en Flink tekenen gedragscode tijdens NIX18 week
Bezorgdienst - De Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) en boodschappenbezorger Flink hebben de Gedragscode Verantwoorde Alcohol Bezorging ondertekend. Dat gebeurde tijdens de NIX18 week van Flink.
Lees bericht