Inkoopdirecteur Hans-Peter Kok vertrekt bij Maxxam
Persoonlijk – Hans-Peter Kok (50), inkoopdirecteur van inkoopvereniging Maxxam, gaat het bedrijf na meer dan tien jaar verlaten. Hij heeft besloten dat het tijd wordt voor iets anders. Dat laat organisatie Maxxam weten.
In een toelichting laat Kok weten dat hij altijd met volle tevredenheid heeft gewerkt voor Maxxam, maar dat het nu tijd wordt voor iets anders. Het vertrek van Kok gaat ook in goed overleg met het bestuur van Maxxam en algemeen directeur Peter de Ries. De taken van Kok worden voorlopig overgenomen door het inkoopteam en de algemeen directeur.
Maxxam werkt als inkooporganisatie voor diverse partijen in de foodservicemarkt zoals Bidfood, Hanos, Lekkerland, Makro, VHC en Horesca. Kok werkte voor zijn aanstelling bij Maxxam, bij onder andere Bidfood, AS Watson, Hoogvliet en discounter Aldi.
Bron: Maxxam/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Maxxam in zee met PS in foodservice voor impactmeting
Samenwerking - Maxxam, de grootste inkoopvereniging in de Nederlandse food-/out-of-home markt, en PS in foodservice hebben een vergaande samenwerking aangekondigd. De samenwerking is gericht op het bevorderen van duurzaamheid binnen de branche door het implementeren van de PS Impact score, een initiatief dat leveranciers op efficiënte wijze helpt bij het delen van duurzaamsheidsdata.
Lees berichtPS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSlootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen
Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...
Lees berichtBidfood zet voor derde keer spetterend horecafeest neer
Event – Het was de derde editie van het Horecafeest van Bidfood, een feest voor alle horecamedewerkers. Ruim 15.000 bezochten het event in de Amsterdamse Ziggo maandagavond en lieten de muziektempel ontploffen tijdens het horecafeest van het Jaar.
Lees berichtUnilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank
Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.
Lees bericht